2011年7月11日

生日遊科學館

今年 Jayson 媽嘅生日節目係去 Yamm 食自助早午餐,然後帶 Jayson 去科學館玩。自從有咗 Jayson 之後,自己嘅慶祝節目都已經俾埋佢玩。不過都俾得好願意嘅,因為有佢嘅參與,真係會高興好多嘅。

「大佬,洗唔洗咁 chok 呀?」


Yamm 啲野食無乜值得深入報導。只可以話唔貴,大人:$338 一位。可能環境嘅因素,都已經扣咗分。喺暗黑嘅環境下食早午餐,人都無咁精神。食物講得出嘅都有,生蠔魚生等。款式好多,不過質素一般。飲品方面有不知名嘅香檳、雞尾酒、及果汁等等。甜品有 Jayson 最喜歡嘅 Macaroon,不過除咗雪榚之外,其他甜品都係麻麻地。中間果舊茘枝「野」(Lychee Crumble),近乎超難食。一分錢一分貨啦。


雖然唔係太過好食,俾咗錢都係要盡情咁食㗎。食到飽到上心口之後,我哋就起行去科學館。雖然都好耐無嚟,但跟印象中嘅科學館差不多。




我覺得香港科學館啲展品都做得幾好,除咗可以展示科學原理之外,設計及用料都好耐用。過咗咁多年都算保養得唔錯。有啲展品搬咗位,由展示科學原理變咗小朋友玩意。比較新嘅有呢個鏡館,入面有個鏡迷宮,Jayson 玩完一次又一次。


「好驚呀!得番個頭!」


人肉萬花筒?都幾靚喎…


好多個 Jayson 同 Jayson 媽!莫非呢個就係叫做:黐黐呆呆坐埋一枱?


雖然 Jayson 未明白眼前嘅野,不過佢都好有興趣咁跟住我哋慢慢行,慢慢睇。


「聞到咩呀?」


「聽到咩呀?」


「覺得暈唔暈呀?」


之後我哋就去咗最高層嘅兒童遊樂區玩咗一陣。


以前解釋表面張力,依家變咗普通嘅吹波波…


最後,玩埋呢個「輕功水上漂」(行得越大力,啲燈就會熄滅),我哋就返屋企喇。


當日冇同 Jayson 媽切蛋糕。第二日係佢嘅農曆生日,我去聖安娜買咗個比利時55°朱古力 [夾心]朱古力 Truffle 車厘子薄脆蛋糕俾佢切。(個名咁鬼長,叫人點叫?!)


雖然只得 55%朱古力,但唔算好重奶味或好甜。有朱古力味,亦唔會好苦。Jayson 好鐘意食。

食完之後,有人變咗鬍鬚佬。哈哈哈…




~ Lindberg

9 則留言:

  1. ( @_@ ) 咦, 個科學館真係好得下喎!!!
    個蛋糕名真係好鬼長...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    行得㗎。有啲展品就悶啲,佢哋都唔明做乜,不過都夠啦。地方都夠大,可以慢慢行。

    回覆刪除
  3. 我覺得夏天出街咁鬼熱去科學館行下都唔錯!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    呢個簡直係重點!好過行百貨公司。哈哈…

    回覆刪除
  5. 科學館拜尾都唔算迫喎~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。絕對可以接受。好過去大商場行。

    回覆刪除
  7. 嘩嘩嘩!成個月冇睇你個BLOG姐,點解JAYSON瘦左咁多既@0@!!!!!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳回來啦?!佢食少咗野囉。唉…

    回覆刪除
  9. 你做乜唔訓下佢個釘床?

    個朱朱力cake幾得!我又試左!

    回覆刪除