2011年7月5日

感動時刻

我這份工作的其中一個好處,就是每日可以跟 Jayson 於婆婆那裡吃午飯。這天下午,我差不多吃完飯時,他跟我說:

「爸爸,我一陣幫您㩒𨋢呀。」

「係?!一陣你要送我去搭𨋢呀?咁您要快啲食多幾啖飯啦。」我幫他補充說。

「係呀。我孝順您呀。」

聽到這一句,真的淚如泉湧。他開始明白甚麼是「孝順」了!


雖然 Jayson 近來真的叫人非常勞氣,但有時的說話卻真的叫人很感動。昨晚,我跟 Jayson 媽有點口角。他見媽咪有點不高興,就走去跟她說:「媽咪,您做乜唔開心呀?妳唔好唔開心啦。我氹番您開心啦。」然後抱著媽咪的面不停地吻。唉… 我覺得自己在家中的地位越來越少…

最近,他又突然提起多了哥哥。其實我們已經很少在他面前談到威的事。

「爸爸食飯,媽咪食飯,哥哥食飯…」

「…」

「哥哥呢?」

「喺您後面囉。」

他望向後面的鏡櫃,問道:「佢會唔會食飯㗎?」

「您有心叫佢食,佢一定會食。」我回答道。

之後,他便默默的吃飯。我倆也不禁濕了眼角。



~ Lindberg

10 則留言:

  1. JAYSON真係乖仔!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    一時時啦…

    回覆刪除
  3. mag (馬姬)上午8:00

    感動到... 無言!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈…

    回覆刪除
  5. 大個仔,識得孝順了 ^-^

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀… 嗚嗚…

    回覆刪除
  7. Jayson真係孝順仔.又識氹番人咁乖

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    可能因為啲「屎」特別臭,所以啲「糖」先會咁甜。哈哈…

    回覆刪除
  9. 好滾動!

    恭喜洗腦成功!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    洗咗一樣,仲要洗千千萬萬咁多樣!哈…

    回覆刪除