2011年7月20日

發惡夢

近排經常發惡夢,次次都被嚇醒。基本上,任何星系外星人侵略地球嘅情景我都見過哂。雖然發惡夢一啲都唔好受,但卻俾我模擬咗外星人入侵嘅各種方法。喺我征服地球之前,佢哋休想可以分到一杯羹!

發惡夢嘅原因,不外乎幾個原因,例如睇咗恐怖片。前排喺電視睇番《強戰世界 War of the Worlds》,劇中嗰種無助嘅感覺,都真係幾唔舒服。可能我覺得自己同男主角(湯告魯斯)有啲相似,所以發夢就自自然然代入咗佢個角色。


喺夢中,我見到一大班青綠色嘅大頭外星人,個個都揸住啲毀天滅地嘅武器。一開槍,街上嘅人就化為灰燼。當時我喺阿媽屋企,眼見末日即將降臨嘅時候,我大叫 Jayson 媽,問 Jayson 喺邊。喺嗰一刻,我只係希望可以一家人喺埋一齊,攬埋一舊講最後一聲「我愛您」。可惜,佢話 Jayson 喺自己屋企。心裡一沉,咁就醒咗。抹去一額冷汗,心叫好彩係發夢,否則獨留子女在家,監都有得我哋坐…

另一個可能導致發惡夢見嘅原因,我覺得同心口受壓有關。有時可能因為瞓得唔好,精神抗奮或緊張,都好自然會交叉手瞓覺。就好似啲嬰兒要搵啲野壓住個心口,先會瞓得好。或者同出世前喺媽咪個肚入面,俾佢包住嘅感覺有關。但壓住個心口,我發現好多時都會發惡夢。今次見到好大架嘅宇宙飛船侵略地球。不過人類都唔弱,向飛船投進一桶桶發青光嘅核廢料。飛船爆炸,人類得到勝利,但一地都係核廢料…。

然而除咗自己瞓得唔好,會交叉手瞓之外,外來嘅「壓力」都有好大嘅影響…


有時啲惡夢仲會有異味添。唉…



~ Lindberg

6 則留言:

  1. 咁岩既... 我尋晚都發惡夢... 不過發發下我有半分醒於是乎係咁叫自己轉台轉台, 所以個夢接著既情節係同之前既係9唔搭8, 雖然個夢之後係唔惡, 不過就唔開心, 所以我都冇講/ 寫出來... 好討厭...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    轉台?!咁都得?!哈哈哈哈…
    不過我相反,如果發惡夢醒咗,我會好努力發埋落去。一來想知道個結局,二來明知係假嘅,有乜好驚喎!

    回覆刪除
  3. 似?...ar...大家都係男人?
    d夢咁精采發下又無所謂喎~我果d超爆悶...
    因為咁所以我唔比隻貓入房,代價係要日日開冷氣or焗死

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    親家上頭,俾條路嚟行下好喎!
    其實俾隻貓一齊瞓都冇乜所謂啫。Julie 親一陣都會行開。

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    轉台?!咁都得?!哈哈哈哈…

    不過我相反,如果發惡夢醒咗,我會好努力發埋落去。一來想知道個結局,二來明知係假嘅,有乜好驚喎!


    我都係過喎!

    如果知係夢仲會固意喺入面做d現實唔做得既野添!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我唔敢想象會係啲乜…

    回覆刪除