2011年9月13日

A for Aeroplane

中秋節的假期,因為 Jayson 和媽咪都有幾聲咳,我們便留在家中休息。午飯過後,Jayson 閑來沒有事做,於是又拿起他最愛的 ABC 來玩…


他在我的書房門外一直排。起初我見他走來走去,也不知道他是在做甚麼。後來才發現他是有找代表每一個英文字母的物品。


這個遊戲很不錯,但如果之後他肯自動自覺去收拾玩具,那會更加好。哈哈…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. @O@ 好勁丫!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈… 過獎啦!

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪!!!!
    女子.巠力.口牙!
    我最鍾意J for Jayson~~~
    仲有,Jayson啲英文好好聽呀~~~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都好鐘意聽佢啲英文發音。但佢喺我哋面前好少講囉。

    回覆刪除
  5. mag (馬姬)上午8:00

    嘩~ 勁到無朋友呀!!! 我姨甥女大過JAYSON, d英文都未有咁勁呀!!! (啪啪啪啪啪...)

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係單字啫。成句冇人哋咁叻…
    (我唔想佢冇朋友!!!)

    回覆刪除
  7. 除咗個勁字都唔知講咩好!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    勁在屋企有咁多垃圾俾佢砌?

    回覆刪除
  9. Jayson真係玩abc玩到出神入化!仲要自覺拎黎咁玩!勁!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我寧願佢玩第二啲!!!

    回覆刪除
  11. 嘩!好正呀,

    係呀係呀,d英文好好聼

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    可能因為睇得電視多…

    回覆刪除
  13. hazel 媽咪上午8:00

    真係好利害...竟然識得咁多英文...

    真係除咗個勁字冇野可以講...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    識得多單字有鬼用咩。要用嚟表達得到先叻㗎嘛。Jayson 就… 唉…

    回覆刪除
  15. 哇~~勁呀!!好堅既活動教學

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    榮王過獎喇…。

    回覆刪除