2011年9月8日

一支雪條棍

早前見到 Anson 自製「哈密瓜雪條」有啲心郁郁想整。但印象中,細個整嗰啲雪條總係冇買嘅咁好味。冰還冰,汁還汁,冇嗰啲落咗化學劑嘅咁好味。所以一直都冇實行。前幾日,Jayson 學咗 Popsicle 呢個字,於是我就買咗個整雪條嘅盒,重拾一下童年回憶。


因為 Jayson 同我自問都冇 Anson 兩父子咁好身材,所以唔敢露點去做雪條。加上我又冇咁好心機去用鮮果做雪條,只好用屋企啲現成嘢造:1)Jayson 最喜歡的利賓納;2)青森特強輻射蘋果汁。

每條 50 毫升,製作非常認真!


Jayson 負責試味及插入雪條棍。


跟住就可以放入雪櫃!其實應該先放入冷藏格,等液體有番咁上下凍之後,先放入冰格。咁樣就會雪得平均啲。不過當時兩個大細路,邊有諗得咁多呀。


過咗大半日之後…




~ Lindberg


P.S. 「一支雪條棍」:如果以前有玩過一個 PC 遊戲:《Sim Tower》嘅朋友,對呢句嘢一定唔會陌生。玩玩下,就會有把女人聲喺背景到講:「一支雪條棍…一支雪條棍…」佢到底講乜,我到依家都唔知道。就有如「壓力箍」(街頭霸王)一樣,究竟用嚟「箍」咩呢?!永遠都係一個謎… 但相信只要有玩過呢個遊戲,就一定唔會忘記嗰把女人聲。哈哈…

14 則留言:

  1. Elma EE上午8:00

    好似好好味噃.... 下次可以試吓用可樂
    我細個都有整過,其實enjoy整嘅過程多過食

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    可樂… 係喎!仲有檸檬茶都得。
    遲下新店會自己整雪榚。到時就要乜味,有乜味啦!!!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  3. 睇嚟我都要買套架餐玩下先

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得白雪嗰套唔錯喎!

    回覆刪除
  5. 哇哈哈~~~笑死我啦~~~壓力箍~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    有咩咁好笑啫!人哋個重點都唔喺嗰到!!!

    回覆刪除
  7. 我今日行過$10店見到都想買...不過又唔想鼓勵米b食凍野,結果都係無買 :p
    壓力箍 XDDDDDDDDD

    回覆刪除
  8. Kenさん上午8:00

    壓力箍 = sonic boom
    當年遊戲機聲音處理能力有限,好多人聲發音都扭歪晒! 其他在Street Fighter 的經典例子係:
    矮腳 <= Tiger

    oh you get

    回覆刪除
  9. Kenさん上午8:00

    oh you get 係 shoryuken 昇龍拳. 

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係。佢氣管唔好…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    我聽到「Tiger」係「睇腳」喎!叫人「睇腳」就好打頭,非常無品!!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我聽到嘅係:「痾啲 old gag」,爛gag是也…。哈哈哈…

    回覆刪除
  13. 我地果個有個勾,一tick條雪條就會出黎,呵呵~~~

    用tro咩cana果汁咪得囉,又有果肉!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    Anson 嗰支好正!
    Jayson 麻麻地橙汁。

    回覆刪除