2011年9月15日

拿破崙蛋糕

前一排因為睇咗小廚神,所以買咗啲酥皮返屋企,準備整乜乜 Wellington。但因為一直都冇時間去準備個「乜乜」,所以酥皮就一直放喺雪櫃嘅冰格。有一日,我決定買材料嚟整,並且買多額外嘅材料,準備做一個甜品。但到咗最後,因為突然患咗鼻竇炎,主菜完全冇心機整。不過就整咗個「拿破崙蛋糕」出嚟。


公司用開嘅「工業用」酥皮,都係一塊塊壓好。今次第一次自己整就要自己睩,好驚焗唔起。我將每片壓到 5mm 左右,然後搽牛油,糝糖霜。然後四合一,再壓番扁。一大塊開四,(希望)焗至金黃色。灶君庇佑,竟然俾我焗得起。不過就硬咗少少。下次可以再深入研究一下,睇下點先可以焗得酥啲。


拿破崙蛋糕中間嘅夾心,有人會放奶黃。我嘅食譜就放忌廉加芝士。打起 250ml 嘅忌廉,用糖調至啱自己嘅口味,加 1/4 茶匙嘅雲尼拿油,然後就推半盒義大利軟芝士(mascarpone)落去。慢慢推勻。呢個份量,應該夠做兩大個餅。

因為買唔到士多啤梨,我用嫲嫲買嚟嘅車厘子代替。原則上唔係咁理想,因為車厘子嘅味道比較溫和及甜,好難特出啲味道。原本有諗過煮煮佢,但覺得可能仲怪獸,所以就咁開半去核就放上去。


放多一層。


完成蓋頂儀式,再由 Jayson 幫手糝上糖霜。


最後當然要搵人試味啦。酥皮硬咗少少唔夠酥係有少少失敗,但都叫做脆,食得入口。忌廉夾心好好味。鬼咩!半盒芝士 $30,半盒忌廉又 $20,仲貴過出面食!不過淡淡嘅芝士味,香滑嘅口感,自己都要讚下自己。而嫲嫲買嘅車厘子實在太靚太甜,雖然唔算太夾,但都好味!


第一次整拿破崙蛋糕,總算成功啦!呵呵呵呵…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 睇個樣都知道好成功

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵… 真係唔食得都嚇得!

    回覆刪除
  3. 嘩...好鬼勁呀你~~~

    不過為返條數, 好似d料都幾貴bor, 不過自家製又好味又好玩, 你地識整, 咁Jayson同Jayson媽都有口福啦!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我下次會用番吉士。平好多!!!

    回覆刪除
  5. Elma EE上午8:00

    犀利! 口水都流晒 ....
    我記得當年我興起整餅,都有去過學整拿破崙。淨係啲酥皮都整左大半堂,學完都無再番整,事關真係好大工程。
    下次你再試整,話我知,等我攞啲芒果黎先:D

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    芒果都好喎… 等妳得閑啲先啦!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    賣相不錯啊.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝… 過獎!

    回覆刪除
  9. not bad for a first timer

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    有啲料到㗎我。哈哈…

    回覆刪除
  11. 露露仁秉上午8:00

    私人留言 (按此查看)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    私人回應 (按此查看)

    回覆刪除
  13. 露露仁秉上午8:00

    私人留言 (按此查看)

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    私人回應 (按此查看)

    回覆刪除
  15. 人整蛋糕你整蛋糕,駛唔駛咁勁呀?!

    流哂口水啦!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    普通啦…

    回覆刪除