2011年9月21日

意大利芝士餅 Tiramisu

上次整完拿破崙蛋糕,今次整意大利芝士餅。原因係… 要用埋上次用剩咗嘅材料。


意大利芝士餅中間嗰層芝士,我用咗同上次一樣嘅忌廉加芝士,亦大概即係自己公司嘅做法。淡淡嘅芝士香,加上打起咗輕飄飄嘅忌廉,極對無添加,真係有令人升上天嘅感覺。方法係打起 250ml 嘅忌廉,用糖調至啱自己嘅口味,加 1/4 茶匙嘅雲尼拿油,然後就推半盒義大利軟芝士(mascarpone)落去。慢慢推勻。呢個份量,剛剛好夠我呢個錫紙兜。

我覺得除咗中間嗰層芝士,咖啡亦係一個好重要嘅原素。理論上,四份咖啡加一份蘭姆酒。不過因為要俾 Jayson 食,所以我用咗脫除咖啡因嘅咖啡,及極小量蘭姆酒。每層手指餅要用上半杯咖啡。如果落得唔夠,啲手指餅就會好乾。


一層餅,落咖啡,一層芝士,再一層餅,落咖啡,一層芝士。之後就可以放入雪櫃,雪番硬些少,就幾時都食得。

起初我用錫紙兜,都有啲驚攞唔到出嚟。但以我嘅技巧,有咩難到我呢?取出成功!呵呵呵…


臨食之前,面頭就糝啲谷古粉。少少嘅苦澀味,更加可以帶出蛋糕嘅甜味。但好可惜,屋企冇谷古粉。而最近似嘅就係…三合一美綠!

「得唔得㗎爸爸?」


製成品:


雖然美綠嘅顏色淡咗啲亦帶有多餘嘅甜味,不過都可以接受啦!哈哈… 而蛋糕本身並唔難做,加上落足本錢,當然好好味啦。呵呵呵呵呵…



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 好想試下!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    光顧本餐廳都食到㗎。呵呵呵…

    回覆刪除
  3. Lindberg :

    光顧本餐廳都食到㗎。呵呵呵…


    你洒我地呀?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈。餐廳食真係平啲嘛。

    回覆刪除
  5. 美綠版餐廳食不到wor

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    原裝正裝好食啲…

    回覆刪除
  7. 請問有冇食譜?

    多少人份量的?

    還有那個錫紙兜是甚麼size的 (?x?x?)?

    我剛剛整咗2個不同版本的,那些食譜上並沒有說明用甚麼size的兜,結果D芝士唔夠用. 面層的芝士只有薄薄的一層,有些地方還可看到手指餅>.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我個盆好細咋。大約 20x10x5.5cm。我用咗:
    250ml 忌廉

    125gm 義大利軟芝士(mascarpone)

    1/4 茶匙 雲尼拿油

    糖 適量

    回覆刪除
  9. 放入雪櫃? 是冰箱還是下層也可?

    D手指餅好似發水面包, 這是否正常現象? 唔知係唔係我雪咗佢成日,定係我將D手指餅浸得太久?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗放冰箱!想幾石頭咩?哈哈…
    就係要變發水麵包!啲咖啡唔會多到滴番出嚟就啱喇。鋪一層餅,平均淋咖啡,鋪芝士,再重複一次。

    回覆刪除