2011年9月27日

我們魚缸的終極組合(一)

有一日,我發現魚缸出現咗啲啡色物體,黐咗嚟玻璃裡面。


一個普通人嘅想法,當然係抹咗佢就算。但身為一個走在科技最尖端嘅人,又豈會隨便抹咗佢就算?!當時,我覺得啲啡色物體好明顯係啲唔知咩藻類物。有箘就一定要殺!所以我就買咗… 紫外光殺箘霸王,型號 AAUV3W 嘅紫外光燈。


原理好簡單,就咁放入個魚缸裡面,佢會自動泵啲水經過內置嘅紫外光燈,以達殺箘效果。即使過濾 80 公升嘅水都無問題!

因為我個魚缸比較細,幾經辛苦先放到入去。咁細細個嘅魚缸,裝有各種應無都有嘅設備,真係可以稱之為最強嘅魚缸組合。


但係魚缸嘅環境一直都無改善到。仲有極速惡化嘅跡象,玻璃鋪滿咗啲咖啡色野。我懷疑因為我放得太近窗口,所以先有咁嘅問題。終於,我忍唔住手要換水。一換水就發現出事:點解啲水咁熱㗎?!

原來我計算錯誤,紫外光燈都會發熱。雖然人哋冇話最少要幾多水,但 80 升同我嘅 8 升相比,我個缸就真係細咗啲。即使我每日只開八個鐘頭,因為唔夠多水,所以散唔切熱。如果繼續唔理佢,相信啲咖啡色變成紅潮!而野水草之所以慢慢腐爛,其實就係因為太熱,被煮熟咗!而啲魚竟然無事!老闆娘果然無介紹錯,呢種魚真係養喺火山口都冇問題。

我曾經諗過幫個魚缸加個恆溫裝置。但我估命運會同紫外光殺箘霸王一樣。啲魚會喺一個一尺唔夠嘅魚缸裡面,親身體會到冰火二重奏嘅滋味。後果不堪設想…。

因此,我迫於無奈要熄咗支燈。但之後青苔就開始出現…

待續…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. o_O 紅潮...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得個樣似囉。哈哈…

    回覆刪除
  3. I have an idea for you - all you need is an ice making machine on top! This way water temperature gets lowered, your UV gadget can stay on 24/7 to justify the $ spent, and you get to buy yet another potentially useless thing! Hahaha, talking 'bout killing a bird with 3 stones!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我真係有研究過。不過真係會離譜咗啲…

    回覆刪除
  5. 80同8相比都只係細左"啲"....? 唔係丫化...
    D魚原來養係火山口都得架... 我如果有機會都要買哩隻來養先得。
    O_O 等我認住佢先...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    「火山口」係我講嘅… 但啲水真係好熱㗎!

    回覆刪除
  7. Chloe Mum上午8:00

    唔好玩LA, 你個缸咁細加咁多野, D 魚仲有地方游? 叫姐姐每2WKS 換水擦水缸算吧LA!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    呢啲野我哋唔會叫佢做喎。啲魚又唔係佢養!

    回覆刪除
  9. 整個水冷式循環散熱系統啦 XDDD

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我驚嗰支水砲都已經大過我個魚缸…

    回覆刪除
  11. 放第二個位得唔得?或者撐把太陽傘XD

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇其他位啦!

    回覆刪除
  13. 不如擺入雪櫃啦

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    不失為一個好方法!

    回覆刪除
  15. paddington上午8:00

    Have you thought about to clean it? just like wrapping window? i clean the glass every time i change the water.
    or, but something which eats the alge..

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我選擇咗生物武器!好似都得得地!

    回覆刪除