2011年9月20日

我驚浸親…

其實今年第一次下水時,曾經有過這一段對話…

「Jayson,不如一陣我哋去泳池游水呀?」我說。

「唔好。」Jayson 答。

「點解唔好呀?」

「我驚。」

「您驚咩呀?」我心知不妙地問…

「我驚浸親。」大鑊!原來他還記得舊年浸親的事。這莫非就是所謂的童年陰影?!

幸好,之後每逢周末有機會,我們都到屋企樓下的泳池玩。除了有丙丙姨姨送的浮衣,還有各種不同的浮具及鱷魚水槍。 經過一番鼓勵之後,不怕水之餘還對游水有些興趣。明年找個地方讓他正式學游水吧。




~ Lindberg

8 則留言:

  1. 唔知明年Mavis學得未呢...

    你打算搵魔鬼教練定輕輕鬆鬆果D丫?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    魔鬼!一定要魔鬼。有魔鬼身材就仲好…

    回覆刪除
  3. 一年前都記得..!!

    原來小朋友的記性咁好GA...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!不過意外嘅野,冇辦法啦…

    回覆刪除
  5. 如果你真係搵到魔鬼身材記得介紹等太公都去學

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得如果真係有,我哋會好積極囉。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 我地都打算出年比anson學!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    好主意!

    回覆刪除