2011年9月29日

病 x 忙

記得最初寫網誌嘅時候,十世都出唔到一篇。但自從 Jayson 出世之後,每日都有新鮮事,多多時間都寫唔晒,一日出一篇都唔只。但近年 Jayson 大個咗,需要多啲時間陪佢玩,如果經常對住部電腦,我驚我會小命不保。但一個星期三篇,都應該做得到。

前排出得慢咗,就收到投訴電話:「喂,你病咗呀?!點解冇出 Blog 嘅?!」多謝熙爸嘅關心,雖然我真係病咗,最重要都係好鬼忙啫。

其實以上呢段野,已經係三個月前寫好咗嘅開頭,但一直無機會寫埋落去。自從新年以來,我都不停咁病。最初都係普通嘅傷風感冒。但大約喺六月嘅期間,突然有氣管敏感,之後仲變咗鼻敏感。由咳到甩肺,變到講唔到野(因為鼻塞)。搞咗足足三個月,先搵到個醫生醫得好。但以前明明無鼻敏感㗎…,做乜會無端端有嘅呢?莫非真係抵擋力差咗?!唉…

而工作方面,因為租約紛紛到期,我真係一個頭變成兩個大。做我飲食呢行,可以深深感受到社會變化帶來嘅沖擊。物價高漲,最低工資,人手短缺,問責氣氛等等,都叫人好頭痛。但最無奈嘅都係對住班業主。過去幾個月,分別處理咗五份租約。除咗一、兩個業主比較理性之外,其他都真係…無話可說。一個可以用白痴不切實際去形容(係佢自己啲員工所講),一個係社會嘅寄生蟲(係啲地產自己講),仲有個攞命嘅二世祖。我並唔仇富,但對住一班咁嘅業主,再望下現今嘅社會,眼角不禁都有啲淚光。唉…

其實除咗自己,身邊啲兄弟都遇到工作嘅問題。我曾經想用 My Little Airport 嘅《西西弗斯之歌 》去互相勉勵一下。但好可惜,我哋幾個都唔係西西弗斯。大家眼前嘅工作,即使我哋係心理變態,橫睇掂睇都好難用享受去形容。


但呢隻歌有一個好唔要得嘅觀念。如果懲罰可以被享受,地獄就再冇意義㗎啦。

唯一可以慶幸嘅,就係啲病好得八八九九。我仲發掘咗一樣新嗜好:烏克麗麗(Ukulele 夏威夷小吉他)。呢件樂曲好易上手,彈出嘅音調仲令人有開心愉快嘅感覺。每晚彈十幾分鐘,人都輕鬆好多。但最重要係有家人嘅支持啦。即使分唔到憂,有佢哋喺身邊,人生都開心有意義啲。哈哈…




~ Lindberg

19 則留言:

  1. 共勉之。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    盡力而為!

    回覆刪除
  4. 頂住呀!!!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    用咩頂?

    回覆刪除
  6. 其實宜家d經濟唔太好, d業主都應該唔會太麻煩至岩..佢地都想你地續租架啦.

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳咁諗就錯喇。依家內地遊客啲消費力仲係好強。旺位就唔在講,即使係啲無咁旺嘅地區,都因為啲人(好似我哋咁)俾啲業主趕哂出嚟,搞到四周圍都貴哂。啲價仲係企得好硬呀!唉…

    回覆刪除
  8. 我之前時不時都有胡忠幫襯你們的外買 combo...可惜現在那個位已經做了車行...重要係 Rolls-Royce  加油呀~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    我走嘅時候,業主話一定要發展好嗰區,要放啲特色食店。我同佢講,啲咁嘅位置做食,交到幾多錢租大家心知肚明。但佢話已經簽到一個飲食集團,而且人哋交得到租。我就當自己經營不善,打死無怨。點知佢原來簽唔到,最後都係要租俾啲大牌子。除咗粗口之外,我真係唔知講乜好。唉…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    就快真係無得頂…

    回覆刪除
  11. 小強生命力好強架!所以你會好長命!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳咪好驚我囉?哈哈…

    回覆刪除
  13. QQ 媽咪上午8:00

    努力加油﹗

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我會㗎啦!

    回覆刪除
  15. Christine上午8:00

    努力加油~~見到JAYSON就頂得住架啦^^

    回覆刪除
  16. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    這陣子我們一家都成日病, 小心身體呀! JAYSON這年纪是最多野寫的了, 長大後就會少点. 我仔仔現在五歲, 開始沒那麼多野寫, 遲些我可能不寫了, 因為仔大了我怕在BLOG寫他會影響他的自信心呢!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    我又冇諗過咁遠喎。真係值得諗諗…

    回覆刪除