2007年9月1日

我當司機的日子…

呢排每日揸車番公,開始對港島區每日嘅交通情況較為熟悉。我發現好多時條行車線會慢,唔係真係因為塞車,而係因為啲懶快嘅司機為咗走捷徑,不停切線。

我就唔會亂切線,只會一早揀定最好嘅行車線。其實都唔會差好遠。朝早半個鐘可以由太古到薄扶林,再半個鐘就由薄扶林返到銅鑼灣。如果所有司機都乖乖地,相信會更快。

我仲發現如果一開車,發生一啲唔「老嚟」嘅野,同一件唔「老嚟」嘅事情就會成日發生。例如如果一出停車場,見到啲行人亂過馬路,成日都會遇到亂過馬路嘅行人。一出車遇著「白日夢」司機,就成日都俾啲「白日夢」司機頂住晒。

尋日又係咁。開頭見啲的士司機開車開得好狼,左串右插。行多一段路就見三架抄埋一齊。夜晚又有一條好多架抄埋一碟。

大家小心啲啦。



~ Lindberg

4 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    我今日爭d 被車撞死, 我唔啱衝馬路, 我走得快, 佢揸慢一步 ! 不然我上了新聞了 !

    回覆刪除
  2. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    我今日爭d 被車撞死, 我唔啱衝馬路, 我走得快, 佢揸慢一步 ! 不然我上了新聞了 !


    小心啲啦!馬路如虎口呀!

    回覆刪除
  3. 係啦!D人直路就狂踩, 1左CUT右CUT,懶勁咁!

    有次就因為呢D懶勁既人, anson daddy要急剎跟住anson就中前左一下,好彩我接得住, 如果唔係我實咒屎果條人!

    講起都嬲!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係啦!D人直路就狂踩, 1左CUT右CUT,懶勁咁!

    有次就因為呢D懶勁既人, anson daddy要急剎跟住anson就中前左一下,好彩我接得住, 如果唔係我實咒屎果條人!

    講起都嬲!


    好危險啫。所以當一家大細坐我車,我都要打醒十二分精神!

    回覆刪除