2007年9月10日

踢得應呀!

哎唷!被井蛙踢中,救命!

點名規則:
1:傳給10個人(不可回傳or重複)
2:照內心想法打
3:被點到的,記得要打唷!

點名:
可唔可以 skip 呀?踢得都俾人踢咗。如果其他人…被我踢者,將踢死我之…

問卷大調查
1:傳給你的人是誰? 井蛙
2:你認識她多久? 大約…唔記得啦!
4:她正`還是醜`還是帥`還是普通? 未見過,但係愛貓者,必屬正也。(因為我都係…哈!)
5:對她說一句話? 幾時一齊去影相?仲有,可唔可以放妳落《好友名單呢?

寶貝朋友
1:說出你最好的朋友? 好多個喎。是但講一個,又怕順得哥嚟失嫂意。就Ardy啦!
2:你的寶貝很多個嗎? 好多。
3:你會喜歡上好朋友嗎? 我唔想同佢共赴『斷背』山喎…

感情
1:你有情人嗎? 老婆算唔算?
2:覺得最浪漫的地方? 屋企張飯枱。
3:你曾經親過你情人嗎? 老婆算唔算?
4:對情人說過最甜蜜的一句話? 應該都係簡單一句:「我愛妳!」
5:想跟你的情人在一起到幾時? 直到永遠,阿門。


~ Lindberg

10 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    我都好耐無人同我講三個字了 !

    回覆刪除
  2. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    我都好耐無人同我講三個字了 !


    都話係「最甜蜜的一句話」囉。唔係成日掛係咀邊嘅。嘻…

    回覆刪除
  3. 5:想跟你的情人在一起到幾時? 直到永遠,阿門。
    哈哈哈哈哈 好無聊呀個答案!

    回覆刪除
  4. 嘿! 你肯帶蛙出去影, 幾時都得! 只怕水泡仔出世後, 你只顧影他和水泡媽呀!
    好友名單 - 等你加好耐啦! :p

    回覆刪除
  5. Lindberg上午8:00

    sica :

    5:想跟你的情人在一起到幾時? 直到永遠,阿門。

    哈哈哈哈哈 好無聊呀個答案!


    妳第一日識我呀?

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    井蛙 :

    嘿! 你肯帶蛙出去影, 幾時都得! 只怕水泡仔出世後, 你只顧影他和水泡媽呀!

    好友名單 - 等你加好耐啦! :p


    要影,實有時間嘅!
    加咗!我唔敢不問自取呀嘛!

    回覆刪除
  7. 你變左啦...

    開始串我啦...

    似熟賣熟啦...

    唉...

    回覆刪除
  8. haha i'm on ur list here... and i'm sure i'm also on the to-kill list of your another half... haha

    回覆刪除
  9. Lindberg上午8:00

    sica :

    你變左啦...

    開始串我啦...

    似熟賣熟啦...

    唉...


    唔敢…唔敢…我邊到敢串妳呀?係我衰!以後唔敢…

    回覆刪除
  10. Lindberg上午8:00

    Ardy :

    haha i'm on ur list here... and i'm sure i'm also on the to-kill list of your another half... haha


    To-kill list,你仲係第二位添!第一位係我自己…

    回覆刪除