2007年9月30日

我係細哨!

我的名字是郎拿雞泡,人稱「細哨」就係我!


踢波得唔得我就唔知,但係佢個樣真係好好笑呀。佢係朋友隻雞泡魚。原來雞泡魚食珊瑚,所以有牙。而且會不停生長,去補番食珊瑚嘅磨損。

但係朋友個魚釭無珊瑚,條魚嘅牙因為無得磨,所以越生越長。長到整斷下面隻門牙。而家真係成個細哨咁。好好笑!



~ Lindberg

8 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    好得意呀 ! 哨牙魚無見過呀 !

    回覆刪除
  2. 吓! 無陰公....好心你朋友買些珊瑚過佢磨啦! =='

    回覆刪除
  3. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    好得意呀 ! 哨牙魚無見過呀 !


    係呀,我都係第一次見!好好笑!

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    井蛙 :

    吓! 無陰公....好心你朋友買些珊瑚過佢磨啦! =='


    我都係咁同佢講呀。人地倉鼠同雀仔都有野磨牙啦。

    回覆刪除
  5. 覺得條魚好慘但我又忍唔住大笑, 哈哈笑死人啦

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    覺得條魚好慘但我又忍唔住大笑, 哈哈笑死人啦


    佢個樣真係好爆笑!唔知佢近排點呢…

    回覆刪除
  7. 呢條魚好好笑bor!!!!!

    可以拎去參展下!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    人地咁慘都仲要去搞人!

    回覆刪除