2007年9月16日

我的 Obsession

我覺得每個人或輕或重,都會 obsess 於某些東西。見到心便會很癢,一定要買回家才安樂。如名牌手袋、手機、玩具、絲襪。而我的就是……

我喜歡的不是名牌筆。好的名牌筆有一支半支便足夠。而我喜歡的是五顏六色的普通原子或水筆。有時工作做得透不過氣來,午飯時間會抽一點時間去看筆。Citysuper 的好,Muji 的也好。喜歡滑溜的走珠,在白紙上畫來畫去的感覺。喜歡充實的顏色,。只是看看都賞心悦目。當然最後還忍不住手買一支回去。


有天把老豆拉到 Muji 買一些東西。那時我終於知道我的 obsession 是從那裡來。老豆第一時間走到賣筆的部門。

色不錯呀!」老豆說。

「買乜鬼筆呀你!」阿媽話。

「公司有用呀嘛。幾蚊之嘛…」

哈哈哈!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 我都有好多好多筆呀
    一見到靚就心郁郁想買

    回覆刪除
  2. 丫..我諗諗下我都obsess幾多野,.
    例如貼紙啦信紙啦啦.....銀紙啦(講笑)依家可能obsess係D動物度..
    um..如貓啦.同埋鴨咁囉. 哈哈哈!
    88!

    回覆刪除
  3. Lindberg上午8:00

    SICA :

    我都有好多好多筆呀一見到靚就心郁郁想買


    我地咪好夾?哈!幾時約埋去 Muji?哈!

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    sica :

    丫..我諗諗下我都obsess幾多野,.例如貼紙啦信紙啦啦.....銀紙啦(講笑)依家可能obsess係D動物度..um..如貓啦.同埋鴨咁囉. 哈哈哈!88!


    貼紙?貼紙相我就知妳影唔少,貼紙我又唔知妳好喎。咁似啲細路。細路就最鐘意玩貼紙嫁啦。大唔透乎?
    鴨?點 obsess 法?食呀?哈!

    回覆刪除
  5. 我超鍾意貼紙周圍貼貼貼。

    但係早幾日我發現自己一個由細到大草起既貼紙file唔見左.無哂.好傷心.好傷心.
    :''''''(

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    sica : 我超鍾意貼紙周圍貼貼貼。 但係早幾日我發現自己一個由細到大草起既貼紙file唔見左.無哂.好傷心.好傷心. :''''''( 唔會咁易唔見呱。緊係收埋咗一二邊啫。唔好唔開心啦。等妳生日我送番張俾妳呀!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    我好鐘意買文具呀 ! 所以"公司"有好多都是自己的呀 !

    回覆刪除
  8. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    我好鐘意買文具呀 ! 所以"公司"有好多都是自己的呀 !


    全部都是米奇文具乎?哈!

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    Lindberg :

    wingwing :我好鐘意買文具呀 ! 所以"公司"有好多都是自己的呀 !
    全部都是米奇文具乎?哈!
    哈 !是呀. 不見了也可以找得番呀 ! 一定是我的!

    回覆刪除
  10. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    哈 !是呀. 不見了也可以找得番呀 ! 一定是我的!


    一定冇人敢攞。更加除妳之外,無人敢買。以防俾妳誤會。哈哈!

    回覆刪除
  11. Cool I love pens too !! I bought quite a number of 私家筆 back to office... :D

    回覆刪除
  12. Lindberg上午8:00

    Ardy :

    Cool I love pens too !! I bought quite a number of 私家筆 back to office... :D


    Yeah... It's something you need to pay by yourself to get it right. HA!

    回覆刪除
  13. 很是作家feel的obsession~~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    很是作家feel的obsession~~~


    做乜洗我啲 blog?嚇死我咩!不過又好多謝妳喎。嘻…

    回覆刪除