2007年9月25日

中秋閃光燈飾

呢排日日揸車,發現越揸越低EQ。有兩樣野我係一定頂唔順:1) 切線唔打燈;2) 亂裝超白車頭燈。今晚又多一樣:超光車尾燈。

切線唔打燈無品乞人憎,無需多講。但係比起亂裝超白車頭燈,我覺得後者更為無品。

其實好耐之前新聞都有講過呢個問題。好多超白燈都裝得唔好,會照得太高。由於超白燈比較光同刺眼,照住對面車或者前面架車的倒後鏡都好危險。

其實有幾過份?可以用我今日行隧道做一個例子。我個車頭燈照住人地個屁股,高唔過人地個車尾箱。一定照唔親人地。而我前面架 Jazz,個焦點係邊我睇唔到,但係我見到佢左右連隧道天花都俾佢照白晒。我真係替佢前面那位可憐。

而我每次遇到對面車有如此問題,我都會做一個好誇張的表情,扮遮住對眼。等對面見到,希望佢良心發現,睇下自己架車有乜問題。

但係今晚發現樣更利害的!不過需要車同人的「配合」。

今晚行告士打道勁塞車。前面有架 Elgrand。兩邊煞車燈好光。不過還可接受,塞車時,最多望埋一二邊。但係好衰唔衰,行下停下。而前面個司機隻腳超「厲害」!不停又踩又放,速度之快,無出其右。即使架車無 ABS 系統,亦能做出其效果。於是兩邊煞車燈仲閃過聖誕燈飾。加埋本身又光,真係差點閃到我發羊吊。我絕對無誇張呀!


之後我挑戰自己。我發現佢煞車燈光到可以穿過我架車,反映係後面架小巴車頭上。於是我就只係望住自己塊倒後鏡行車。見後面小巴車頭反映到前面煞車著燈,我就煞車。就咁,我行了半條告士打道。行到尾,我差不多可以靠小巴的反映,分辨前後三車的距離。痴痴地線!哈!

塞完半個鐘和被「中秋閃光燈煞車」(應節呀!)閃過過百次之後,對眼好痛。依家對眼好似仲睇到兩個印。救命呀!

我覺得呢個應該唔係我一個人的問題。究竟又有幾多意外係由此而起?其實係唔係要等到因為咁而撞車死人,政府先肯出手呢?


~ Lindberg

4 則留言:

  1. Yeah, those super bright xenon headlights are evil! Another reason why I find it so stressful to drive in HK...

    回覆刪除
  2. Lindberg上午8:00

    Fred :

    Yeah, those super bright xenon headlights are evil! Another reason why I find it so stressful to drive in HK...


    I hate it x 1,000,000!!!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    隻眼變得眼 '琼琼" 了 !

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    隻眼變得眼 '琼琼" 了 !


    真係"琼"晒。依家要飲藍莓素補一補!

    回覆刪除