2007年9月20日

《木紋》何韻詩

今晚開車返屋企,聽到收音機播何韻詩的《木紋》。這首曲是新碟中,我比較喜歡的一首。除咗歌詞之外,編曲都好用功。有蕩氣迴腸的感覺。收音機播之後,我就轉聽CD,repeat再repeat…

一封寫不完的信,一條條用時間化不淡的年輪,正是一個個抹不了的往事。

黃偉文,你很偏心呢。

不過有樣野我唔係好明,點解隻歌叫《木紋》,唔係《年輪》?


《木紋》
主唱:何韻詩
作曲:張繼聰
填詞:黃偉文
編曲:王雙駿

如果 一手鋸開枯樹 木不會發現痛
不過 日日澆水的我 覺得被挖空
如果 必須結束關係 難扮成從未栽種
讓我 數著年輪 這些年輪 我的心會痛 wo~

畢竟那段如沐春風
早刻進百年長的信
在信中 圈圈緊扣 情感多深厚
前因 非因 錯種

分開簡單 抹去往事極難
幾多溫馨 燭光晚餐
難以用 斧頭一劈 叫畫面飛散
伴侶沒了 記憶會為患
倚星細語 抱月夜談
歷歷在目 錄下年鑑
來年樹倒 身影孤 煙花散
年輪未可推翻 化不~淡
(情長未可推翻 化不~淡 )

緣慳 但是人非草木 並不會太易慣
刻個 木造的心給我 痛苦未會減
情願 舊事連根一拔 忘滅如燃盡的炭
但我 數著年輪 幾圈年輪 已經濕了眼 wo~

分手與又平復之間
少不過百年零一晚
就怕翻風的一晚 回首貪一眼
回憶急速擴散

就怕新婚的一晚 臨終貪一眼
徒添幾分慨嘆



~ Lindberg

11 則留言:

  1. 做咩咁感性呀?

    回覆刪除
  2. 做咩咁感性呀heeheeheee. ..

    回覆刪除
  3. Lindberg上午8:00

    sica :

    做咩咁感性呀heeheeheee. ..


    大鑊將至,人亦感性也…
    (最衰都係妳!)

    回覆刪除
  4. wingwing上午8:00

    我未聽過呀 !

    回覆刪除
  5. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    我未聽過呀 !


    好好聽嫁!妳去聽下呀。

    回覆刪除
  6. 我都鍾意依首歌哩!

    回覆刪除
  7. Lindberg上午8:00

    memory :

    我都鍾意依首歌哩!


    同你個名一樣囉。記憶呀嘛。

    回覆刪除
  8. 我大肚果時好中意呢隻歌, 日聽夜聽, 去karaoke又唱at least 2次, 仲set埋做鈴聲添!

    跟住anson出世,有一次佢唔肯訓覺, 跟住wmp岩岩播到呢隻歌, anson就好舒服咁訓左;又一次佢唔肯食奶發忟憎, 我又試試播呢隻歌, anson又定左咁食奶...

    可能真係胎教.

    但當然宜家呢隻特效藥已經無失效.

    anson宜家中意聽既係..."farmer"

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我大肚果時好中意呢隻歌, 日聽夜聽, 去karaoke又唱at least 2次, 仲set埋做鈴聲添!

    跟住anson出世,有一次佢唔肯訓覺, 跟住wmp岩岩播到呢隻歌, anson就好舒服咁訓左;又一次佢唔肯食奶發忟憎, 我又試試播呢隻歌, anson又定左咁食奶...

    可能真係胎教.

    但當然宜家呢隻特效藥已經無失效.

    anson宜家中意聽既係..."farmer"


    我都勁鐘意。成個故事咁,好靚。所以百聽不厭!
    聽「農夫」咁潮?!我個仔淨係得莫札特聽。兩邊屋企二十四小時不停放送。嘻嘻嘻…

    回覆刪除
  10. Lindberg :

    我都勁鐘意。成個故事咁,好靚。所以百聽不厭!

    聽「農夫」咁潮?!我個仔淨係得莫札特聽。兩邊屋企二十四小時不停放送。嘻嘻嘻…
    我之前都有比莫札特...宜家唔知點解無左, 好!今日返去又比返先!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我之前都有比莫札特...宜家唔知點解無左, 好!今日返去又比返先!


    對唔住呀 Anson!您冇得聽農夫唔關我事㗎!

    回覆刪除