2007年9月13日

想了解我多一點點嗎?

今次被 wingwing 踢得更應呀!這些問題好長好長,話可以了解自己喎。真係好長…但不知有幾了解…

遊戲規則如下:
A. 必須點名至少 8個人,要用盡辦法通知各人參與這個遊戲,人數不夠的話就少點,2個以上就行。
B. 被點名的人不可重複被點,每個人只可玩一次。
C. 回答問題當中時,需自行刪除一個不喜歡的問題,更換一個新的問題,然後點名其他人來玩如此延續這個遊戲。
D. 答案需在各自的 Blog內公佈。

<遊戲開始:>
1:如果有一件事發生,是我跟他(她)只可活一個,我會如何選擇?
答:我一定會自己活下去。活著的永遠都是痛苦的那一個。

2:如果有機會可以讓你重回一個時間,你會選擇回到那個時間?
答:回到大學二年級,很想問一問巴士站那等巴士的少女的名字…

3:你在別人眼中是怎樣的人?
答:應該問我覺得自己在別人眼中是怎樣的人。睇怕都係白痴仔一名。

4:如果唔駛返學/返工你會點呢?
答:咁咪雙失?好慘呢!我估我會食同瞓=>豬

5:如果中500萬獎金,你會怎麼花?
答:我會開始我的邪惡大計!統治地球!

6:你最怕的事情?
答:夜半敲門。(聲明:並非自己做得多虧心事!)

7:你覺得邊件事係令你最難忘既?
答:太多了,而大部份都是一些愚蠢的事。

8:這輩子最想去的地方?
答:北極。

9:細個志願係?
答:清道夫。

10:最愛的食物?
答:好多!乜都愛,除了蔥!所以好肥!

11:最愛的顏色?
答:大紅色。

12:最愛的休閒?
答:影相。

13:當你遇見一個想結識的人會說什麼?
答:「小姐,妳受溝嗎?」哈哈哈!如果我講得出,乜都得。其實我係一個很含蓄的人。遇到想結識的人都不會出聲。如何在你心窗一角朦朧呈現我的愛?縱是驟晴驟雨儘管昏昏暗。祈求在妳窗外徘徊,任這風吹雨打去。我仍然情願甘心不悔恨。」嘻…

13:最愛的人?
答:自己。(幾誠實!)

14:最愛的口頭蟬?
答:「嘥神」。請不要學,因為是德文粗口。但我覺得譯音好好笑,而且本身意思亦有點「嘥(精)神哈!

15:最愛的小動作?
答:轉筆。(以前是咬手指…)

16:最愛的季節?
答:落葉的秋天。

17:你最最最唔鐘意做/面對, 但係又一定做o既事?
答:返工。

18:最愛既 Song?
答:中山美穗的 You're My Only Shinin' Star。

19:最愛的節日?
答:自己生日算唔算?如果唔算,就應該係兒童節。

20:最了解我的人?
答:睇到第三十條—而又明白的人…

21:愛的定義?
答:何謂愛?施捨乞丐無回頭也算是愛。燭光只照現在,明日再融為大愛,既已成情侶,可會更加慷慨。懷緬也是愛。當初講過疾病貧困也願愛。對印巴感慨。怎麼戀愛轟烈過後難恩愛?

22:心中的目標?
答:令身邊的人開心。

23:尊敬的人?
答:好老師。

24:香港有什麼地方你最想去?
答:諗落原來都有好多地方未去過。有相影嘅地方都想去。

25:當你好沮喪的時候,你會選擇做D咩?
答:自閉。

26:如果俾你一個可以成真的愿望,你會選擇要什麼?
答:統治地球。

27:你最後一次發自內心的笑是什麼時候?
答:死火…唔記得。應該係同班一樣白痴嘅朋友一齊嘅時候。

28:如果你知道明日係世界末日,你會做乜?
答:即刻返屋企,一家大細迎接呢一刻嘅來臨。

29:做你心上人要什麼條件?
答:女性。

30:邊一年生日最難忘?
答:十八歲嗰年。做咗成人之後原來無分別。唉…

答完!!!

要點至少八個人呀?有無人自動獻身呢?



~ Lindberg

18 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    點解個個細個志願咁奇特呀 !

    回覆刪除
  2. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    點解個個細個志願咁奇特呀 !


    細路仔,無乜機心呀嘛。如果妳真係去考古,我去掃街,都幾好笑(大鑊)…

    回覆刪除
  3. 夜半常有貓敲門, 暈!

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    井蛙 :

    夜半常有貓敲門, 暈!


    咁就驚啦!我一定會抱埋阿威同阿妹入房瞓。何來仲有多一隻…?

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    井蛙 :夜半常有貓敲門, 暈!
    咁就驚啦!我一定會抱埋阿威同阿妹入房瞓。何來仲有多一隻…?
    蛙講緊自己那三隻衰貓呀! 蛙哈哈!

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    井蛙 :

    蛙講緊自己那三隻衰貓呀! 蛙哈哈!


    哈!所以我咪一定要一齊入房。如果唔係佢地一定响廳到玩過不停,玩完先敲門入房。到時一定無覺好瞓!

    回覆刪除
  7. 美好廚房上午8:00

    我真係好想大叫!!

    ---) 18:最愛既 Song?

    答:中山美穗的 You're My Only Shinin' Star。
    點解你咁架!! 點解會係中山美穗架~~

    你實在係可以統治地球的人!!!
    美穗好野~~~~~~~~

    我愛美穗~~~~~~~~

    回覆刪除
  8. Lindberg上午8:00

    美好廚房 :

    我真係好想大叫!!

    ---) 18:最愛既 Song?

    答:中山美穗的 You're My Only Shinin' Star。

    點解你咁架!! 點解會係中山美穗架~~

    你實在係可以統治地球的人!!!

    美穗好野~~~~~~~~

    我愛美穗~~~~~~~~


    嘩!好感動呀!妳加強咗我統治地球嘅信心!我會努力嫁啦!
    (咁隻歌真係好好聽呀嘛。由頭背到尾都得!)

    回覆刪除
  9. 原來你唔係隨口up下...

    你真係好想"統治地球"架喎~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    原來你唔係隨口up下...

    你真係好想"統治地球"架喎~~


    妳當我講笑㗎?好認真㗎!嘩卡卡卡卡…

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    妳當我講笑㗎?好認真㗎!嘩卡卡卡卡…
    到時請我做返一工半職得唔得呀?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    到時請我做返一工半職得唔得呀?


    見大家咁好朋友,留番個位俾 Anson 啦!嘩卡卡卡卡!
    不過老實講,真係想做啲唔同嘅野。

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    見大家咁好朋友,留番個位俾 Anson 啦!嘩卡卡卡卡!

    不過老實講,真係想做啲唔同嘅野。
    "想做啲唔同嘅野" ->我都係...不過我知唔得...

    其實好想做designer~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    "想做啲唔同嘅野" ->我都係...不過我知唔得...

    其實好想做designer~~


    得唔得要試過先知。我一定會去試一試!

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    得唔得要試過先知。我一定會去試一試!
    咁下界世界總統大選見啦! (有既咩?)

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁下界世界總統大選見啦! (有既咩?)


    咁我又唔係咁諗… 我個方法有啲唔同。係想幫下人啫。

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    咁我又唔係咁諗… 我個方法有啲唔同。係想幫下人啫。
    saw...

    I back you up 啦咁~~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    saw...

    I back you up 啦咁~~


    好!到時要「起義」搵妳!

    回覆刪除