2009年8月6日

Awfully Chocolate

今年因為潤五月嘅關系,Jayson 媽有三個生日。之前佢一直好想試下一間蛋糕店嘅朱古力蛋糕,到今年最後一個生日,我終於有機會買一個俾佢。


呢間店有好多報章雜誌都曾經講過。店內以白色嘅簡單裝修,價錢牌都冇個,只賣三款朱古力蛋糕見稱。普通嘅 6 寸朱古力蛋糕要 $178。除咗「懶有性格」之外,我都唔知可以點樣形容。哈哈哈…

蛋糕盒一開,已經傳來一陣陣好香濃嘅朱古力味。見到蛋糕上面嘅朱古力醬,口水忍唔住流到一檯都係。


輕輕切開,見到兩層蛋糕中間夾住另一層朱古力醬。放入口… 嘩一聲!


朱古力醬真係好有朱古力味。但蛋糕層同我想象中有啲出入。佢有啲似香港嘅紙包蛋糕,非常鬆身。勝在唔甜,但又敗在唔甜。雖然係朱古力蛋糕,但又冇乜朱古力味。我估可能味道被朱古力醬蓋過咗。所以綜合以上,食起上嚟就有啲怪怪的。如果俾我選擇,我鐘意自己整嘅多啲,因為我真係好「兇狠」。作為一個朱古力愛好者,應該要食完有啲罪疚感,先為之係一個好嘅朱古力蛋糕。而我整嘅就「兇狠」到整完自己都唔敢食。死未?哈哈哈…

不過我都想試埋佢另外兩種口味:香蕉同蘭姆酒櫻桃。應該都幾得意。



~ Lindberg

32 則留言:

  1. 路人丙 G in Ottawa露露仁秉上午8:00

    飽飽喇..........月巴

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我就係覺得唔覺肥,所以麻麻地。

    回覆刪除
  3. 我同事咁岩今日就約我聽日去食呢間野既豬古力唔知咩呀,仲有coupon添!
    等我睇下係咪咁..唔夠豬力味先!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    有得平咁好?!我冇話唔夠味呀。係啲蛋糕淡啲囉。

    回覆刪除
  5. 原本看到相也想試試

    但看完LIN兄寫的東西,完全沒有興趣了..

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我寫得咁差咩?!都可以一試嘅…

    回覆刪除
  7. 我都剛巧有緣吃到,但我就覺得已經好 OK 了。我反而喜歡那一層海綿蛋糕,因為朱古力醬的味道已經很濃,這個配搭對我來說比較平衡。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我只係覺得食到一舊淡得嚟近乎鹹嘅蛋糕,有些少怪。但真係同食開嘅唔同囉。

    回覆刪除
  9. HinHinmami上午8:00

    我食過蘭姆酒櫻桃味喇!亦只試過這一款,可能期望太高,到頭來好失望. 朱古力蛋糕層太淡,唔香,好似冇乜味咁,櫻桃亦一樣,唔酸唔甜咁,成件事感覺好奇怪!! 不過聽聞香蕉味好香, 但已提不起興趣試.

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁就證實唔係我一個人嘅問題!唔該晒!哈哈…

    回覆刪除
  11. 之前都想有機會試試朱古力味,不過睇完唔想試咯,多謝你幫我慳番。

    聽聞香蕉味係三款之中最好的,不過我唔食蕉,冇計。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    香蕉同朱古力真係幾夾。我會試一試。

    回覆刪除
  13. 呢間好野早在台北吃過 去年才在港開分店

    蘭姆酒櫻桃是最好吃的口味~~
    Jayson 媽 happy bday!!!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都鐘意蘭姆酒櫻桃嘅味道。一定會試下。

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    jayson媽好幸福, 你咁錫佢~!
    咁朱古力嘅朱古力蛋糕,我都係敬而遠之好了,我頂多食一件心太軟已經好滿足~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳唔好俾佢聽到。聽到實爆我啲衰野!
    有時放縱下自己都幾開心㗎。哈哈…

    回覆刪除
  17. 乜你原來係個朱古力愛好者?

    咁月尾我識做架啦!!!
    jayson ma有無甜屎左?

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    有乜好野先?!

    回覆刪除
  19. 我想試佢個香蕉味好耐,但一個人實在鼓唔起勇氣,米爸又唔食朱古力!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    下次帶米B嚟同我地一齊食呀!嘻…

    回覆刪除
  21. Sweet Square上午8:00

    Jayson媽, 真係巧幸福哦! Envy so much...

    我都好想試下因為我都係一名朱古力fans..但見你咁嘅comments就 suen ba la....等我下次試下香蕉味sin! :)

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    等我叫佢睇下妳寫乜先。哈!
    如果妳好似我咁鐘意朱古力,試下香蕉味會好啲。

    回覆刪除
  23. kimkim :

    我同事咁岩今日就約我聽日去食呢間野既豬古力唔知咩呀,仲有coupon添!

    等我睇下係咪咁..唔夠豬力味先!


    雪糕咋,只一球送一球!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    哦!咁我又聽過…

    回覆刪除
  25. 見到都覺得好甜好飽...

    回覆刪除
  26. QQ 媽咪上午8:00

    Lin 爸真係個好蝦子餅~ 讚﹗

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔甜㗎!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵… 多謝!

    回覆刪除
  29. 好朱古力!

    Jayson 媽三個生日三個蛋糕?

    so sweet!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    兩個啫。

    回覆刪除
  31. Emilili上午8:00

    不過佢個樣又真係幾吸引既 ~~

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00



    都值得一試嘅…

    回覆刪除