2009年8月23日

我要上學去 之 恐怖的第二個星期

這星期可以用一個字去形容:「黐」!

星期一,可能過了一個周末,或要叫醒他吃飯換校服,心情甚差。但除了要媽媽抱之外,也沒有太過不願意上學。媽媽讓他自己一個在課室內玩,一切開始得很順利。可是突然聽到有人爆喊,之後 Miss Hung 就抱著 Jayson 過來。原來在收拾玩具的時候,有個同學不願意,就把手上的電話亂掉,擊中 Jayson 的頭。雖然沒有大礙,但可能因此對上課有了陰影。

星期二,好像不太願意上學去。

星期三,比星期—、二更黐媽媽。這天開始挑戰兩小時,而家長更不能留在學校。所以只好即使喊著,亦讓老師抱過去。原來今天開始,由原本的半班,變回一整班一齊上課。總共有 24 位小朋友,情況都幾混亂。放學的時候,班主任說 Jayson 喊了一陣也肯去玩,尚算合作和有參與。回家時,發覺校服被更換了。應該是吃茶點時,倒瀉水在身上。

星期四,我要求上陣。跟媽媽在校門分別的時候,有些少扭計。最後都是要我抱到課室門外換鞋。在班房門口,我鼓勵他自己行入去拿自己鐘意的玩具。原本都算成功,但當他聽到有很多同學在喊的時候,就走過來要我抱。其中一個角落,我見到有三四個小朋友在哭,要老師抱著。最後,班主任拉開了 Jayson,跟他說爸爸要去廁所,然後大家說聲再見,遲些再來接他。那一刻,我的心很難受。除了希望 Jayson 不要相信我去一個廁所需要兩個小時之外,見他被帶到那堆鬼哭神嚎的小朋友中,感覺比送他到伊拉克還要難受。之後我在遠處偷看,Jayson 要老師抱著去看街,相信老師是在說爸爸媽媽遲些便會回來接他。直至我離開學校,Jayson 還是被抱著的…

放學的時候,見到 Jayson 被老師抱著坐在一角,心裡又很難過。除了真的很希望可以交換身體之外,還很難想象這兩個小時發生了甚麼事情。Jayson 離遠見到我,立刻精神起來。用手指指著我,我亦同樣地指著他,他大叫爸爸,我大叫 Jayson。老師知道我來了,就放他在地上,讓他飛奔到我的懷抱。我問過班主任,評語基本上跟前二天的差不多。雖然真的比較黐人,但整體上還可以。她也覺得 Jayson 把一切都記在心裡,在陌生的環境沒有表現出來。還是需要一點時間去適應吧。

星期五,Jayson 媽放心不下,還是親自上場。情況沒有甚麼分別。一落小巴,就不停地叫著:「媽媽抱呀… 媽媽抱呀…」放學的時候卻又歡天喜地,不願離開學校。唉…

最擔心還是他會抗拒上學,影響他對學習的興趣。但相信下星期到婆婆出手,會治理得比我們好一點。




~ Lindberg

22 則留言:

  1. "...感覺比送他到伊拉克還要難受.." haha...好攪笑~~~~
    睇完你呢篇報導, 令我諗起有個教幼兒園O既朋友, 因為新學期開始, 好多小朋友未習慣, 要成日抱住佢O地, 所以手臂肌肉發炎...
    Jayson 放學唔願離開學校, 應該唔會抗拒返學啦~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我同佢契爺講,真係好似去咗伊拉克㗎!
    啲小朋友開始大舊,我地成日抱都頂唔順啦。希望快啲幫佢搵到返學嘅樂趣啦。

    回覆刪除
  3. "...感覺比送他到伊拉克還要難受.." 我都覺得好好笑, i'm so sorry
    始終jayson返學返得咁小時間, 返學又會唔見左你地, 同輩又爆喊, 又唔知呢班人係咩水同佢坐埋一堆, 實影響到jayson比較痴身既, 比多少少時間同信心jayson, 相信佢好快會適應返學咁開心既學習生活既~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    未足兩歲就返學真係有啲辛苦。不過真係見到佢有好大嘅轉變,識多好多野。加油呀,節瓜俠!

    回覆刪除
  5. 貓比斯上午8:00

    小朋友係咁o架喇,適應都仲要一段時間,慢慢tum、慢慢嚟啦,而且Jayson已經慢慢進步緊的了p.s.都係果句,大脾仔好好肉啊!

    回覆刪除
  6. QQ 媽咪上午8:00

    可以想象到你當時既心情... 你已經好勇敢﹐俾著我﹐可能會唔忍心抱番佢...
    其實都可以理解既﹐小朋友自出娘胎﹐就同爸爸媽媽一齊生活﹐突然要送佢去一個陌生地方﹐無個人識又唔知為乜﹐仲無爸爸媽媽一齊﹐當然會驚會怕啦...
    辛苦Lin爸同Jayson 媽啦﹗ Jayson 努力呀﹐黑暗期好快會過去啦﹗

    回覆刪除
  7. 貓奴Patsy上午8:00

    JAYSON都算叻仔~
    PS:除了真的很希望可以交換身體之外 你呢句好似你好想被MISS抱抱~

    回覆刪除
  8. CHLOE MA上午8:00

    二歲就返學好叻ga la, 我四歲先返學呀媽話我都喊左一個月

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    今日到婆婆上,應該好過我地嘅…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔勇都要勇啦。希望阿仔快啲適應啦…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗講到咁明啦!嘻嘻…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    一個月?!唔好嚇我喎…

    回覆刪除
  13. 去一個廁所需要兩個小時, 嘩卡卡~ 咁要小心d啦男人~
    to jayson: 加油啊!!!

    回覆刪除
  14. 忍心狠心, 係最難做到既~

    不過我同你都應該ok, 我地互相嘶殺開!

    但阿su就可能難d, 佢咁溫柔~
    to su!!

    加油呀!!

    回覆刪除
  15. 好心痛啊!不忍心但不得不做...Jayson得嘅!

    你是想交換給老師抱著???

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    都話冇咁嘅事囉!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    死啦妳!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻…

    回覆刪除
  19. "...除了希望 Jayson 不要相信我去一個廁所需要兩個小時之外..."
    睇到呢句笑咗...XD
    你描寫骨肉分離的情景真係令人感動...可能歲幾的小朋友真係太細,要佢地習慣上課真係需要D時間...

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以我相信到米B嘅時候會好啲。祝妳好運!

    回覆刪除
  21. hohoh...你都形容得好勁...感覺比送他到伊拉克還要難受

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    見過就明㗎啦…

    回覆刪除