2009年8月10日

我要上學去

終於要開學了!因為婆婆要去旅行,所以我們請了兩星期大假,除了照顧 Jayson 之外,就是要帶他返學。身邊的朋友,好多都還沒有開學。但維園因為有「細仔班」,所以即使未足兩歲,也可以開始上學。因此Jayson 差不多是最小的一個,卻要最早上學。

今早出門,很不順利。原本打算九時半讓 Jayson 睡一睡。但搞了一個鐘都不願去睡,要走出廳玩。最後媽媽也筋疲力盡,讓他自己一個去玩。玩了不久,就倒在沙化上睡著了。


睡了過後,媽媽才有時間幫他熨校服。而我就開始煮大家的午餐。


預備出門口的時候,就有如打仗一樣。Jayson 非常不合作,不停發爛。最後終於讓我換上校服,穿上他的新鞋,把另一對新鞋(室內穿用)、濕毛巾、水杯等放入書包,但學校的問卷還沒填好,Jayson 媽的肉醬意粉只吃了兩口。天啊…

幸好,我們都可以準時出門。雖然只是十分鐘的腳程,但因為天氣太炎熱,我們還是選擇坐小巴。Jayson 的校服,好像跟我以前的不太一樣。左看右看,都比較像一隻:「圍巾蜥蜴」。而且看上去像女生多一點。哈哈哈…


手上的兩個球,很明顯不是他的玩具,而是跟姐姐借來的。出門口時,Jayson 很多時都要拿著一件東西才肯乖乖行出門口。

在等小巴的時候,Jayson 見到一輛的士,突然大叫:「的士!」我倆只好望去另一面,然後扮作若無其事,然後暗地裡滴汗。

我們沒有遲到。入到學校都可算是人山人海。因為流感的關系,Jayson 已經有個多月沒有來這個校舍。從 Jayson 的目光,可以感到對四周很好奇,但又似曾相識。

開學起初的九天,每天只上一小時。之後就會增加至兩小時。到九月便會是正常的三小時。現在一班有十二位小朋友,由三位老師帶領。其中兩位是 Jayson 以前遊樂組的老師。課室內不可拍照。只可讓一位大人陪同。而第一天這個責任,當然留給媽媽。而我只可到另一間課室,等他們放學。


雖然只是上一小時,但也是「足本」的課堂。有遊戲時間、唱遊、到遊樂場玩、茶點、聽故事等等。時間過得很充實,而 Jayson 也過得很開心。其他人也玩得很開心,但大概是因為有家長陪同吧。

回家之後,我跟他修剪頭髮和洗澡。興奮的 Jayson 還是不太願休息。到我倆不支倒地,睡著了之後,他才入睡。


Jayson,明天還要加油啊。



~ Lindberg

39 則留言:

  1. 又剪!!!!

    宜家d babies真係好細個入學呀!

    我記得n年前我係三歲入學!!!

    jayson呀!成日影相個樣都呆呆的,雖然可愛,但若加幾分笑容會令他更童真呢~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    修一修啫。
    依家好難影到佢笑啦。

    回覆刪除
  3. jayson著校服個樣好醒神, 第一天返學無驚驚抵讚!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好在之前喺呢到上過遊戲組。而且有媽媽陪,邊會驚驚呀。

    回覆刪除
  5. 呢個睡姿真系笑死我了!

    有時想整佢訓一陣先出去﹐點知仲慘過唔訓。。。。哎!

    Jayson﹐明天努力﹐唔好o甘快玩死Dady Mami﹐仲有成8日o甘長架!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!真係俾佢玩殘!

    回覆刪除
  7. Feeling happy for you and Sue to see Jayson stepping into another stage in his life... :) Good work Bro! :)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    Thanks! And when are you going to play your part and take care of your god-son?!

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    以前父母唔可以跟小朋友返學, 記得第一星期學校好似拆天咁~ 我幻想過jayson會拆天~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    等佢見唔到我地,到時睇下有幾拆天啦!哈哈…

    回覆刪除
  11. 唔係呀..我覺得佢套校服穿到佢幾smart呀.

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    係咩?哈哈哈…

    回覆刪除
  13. 睇見你講jayson叫「的士」你2老扮聽唔到, 我就諗起星日走時我問洛文搭咩走...mavis突然彈句「的士丫~」, 我再問一次佢仲答「私家車丫~」=.="
    點解你地唔預早執好書包同填好卷先丫?! 我通常會預早執好晒d野先架。
    不過睇黎第一日一個鐘仲有人陪, jayson應該唔識驚住, 嘻嘻~~~ 遲d就知味道! 哈哈~~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    呢幾日好多野搞,做唔足準備囉!

    回覆刪除
  15. Chloe 媽上午8:00

    jayson 肯著校服孭背包已經好乖la!
    chloe 已經自己遞手叫taxi la, 激c!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    叫咗都唔知點算。哈!

    回覆刪除
  17. 現在的幼稚園真奇怪...

    上一小時課,又可以家長伴同

    記得我和妹妹上幼稚園時哭成淚人

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    乜大家咁好記性嘅?

    回覆刪除
  19. Auntie Elma上午8:00

    Jayson 加油呀! 比心機返學呀!唔好[學你daddy]掛住上堂撩D女同學喎! :p

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳都記得?!

    回覆刪除
  21. 加油啊,Jayson boy!

    加油啊,Jayson 爸 Jayson 媽!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝支持!

    回覆刪除
  23. 個訓覺樣好好笑, 好似講緊:我係唔訓呀, 吹咩~~~
    新鞋仔去街都得喎~~~真靚仔!!!
    你做咩唔早一日熨定校服同填問卷?咩都留哂比jayson ma做, 真係丫!!!

    辛苦哂jayson ma~~~

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳唔好話我呀!到時睇下妳又點!

    回覆刪除
  25. 比想像順利很多.

    人字睡,正!!!

    Jayson加油!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢係大爺嘛。

    回覆刪除
  27. Time truly flies, it still feels like Jayson was only born not too long ago...

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    Yes! I miss him as that little baby who only ate and slept. HA!

    回覆刪除
  29. 櫻杏子上午8:00

    Jayson咁樣晾隻腳上個椅背度訓好攪笑!
    你仲咩話人地「圍巾蜥蜴」呀!好衰嫁!咁話自己個仔,不過我睇完都忍唔住爆笑!XDDDDDD!
    第一日,係LEI HEA D嫁喇,之後會一日好過一日的了!努力呀!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔似「圍巾蜥蜴」咩?
    第二日仲大鑊!

    回覆刪除
  31. 睡姿真可愛~

    穿起校服很醒神呀!
    Jayson加油~

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00



    好期待睇下米B穿起校服個樣。

    回覆刪除
  33. 貓比斯上午8:00

    Jayson著起校服~好可愛喔!p.s.哈~第一張相大字型瞓覺成個大爺咁最後張相瞓覺個樣瞓得好甜啊~(而且個大脾仔好好肉咁喎)

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00



    大腿真係幾好肉㗎。哈哈…

    回覆刪除
  35. o甘快返學嗱~~~

    第一次睇你個 blog 節瓜重係一個好可愛o既 BB~~~ 大得好快~~ 不過, 我都係時候開始幫 hayden 準備啦...

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00



    時間真係過得好快呢…

    回覆刪除
  37. Emilili上午8:00

    乜得你咁話自己個仔架 =.=
    就算係「圍巾蜥蜴」, 都係好可愛個隻啦!! XDD

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁係似呀嘛…

    回覆刪除
  39. QQ 媽咪上午8:00

    上學去﹐係小朋友同父母既人生重大里程埤﹐要努力呀﹗

    覺得而家D 小朋友越來越早開始學校生涯﹐我地小時候邊有咁細個番學架﹗

    回覆刪除