2009年8月28日

大家樂 之 三隻小豬

真係多得「大家樂」,我相信我會轉行食齋。善哉善哉…

其實我一直忍咗好耐唔出聲,但接二連三嘅沖擊,我真係再忍唔住啦!我好想知佢用邊間(咁醒嘅)廣告公司,點解咁嘅廣告都拍得出。而作為一間餐飲公司,咁都唔覺得有問題咩?正當我同 Jayson講《三隻小豬》嘅故事,電視廣告就見到一隻二隻三隻可愛嘅小肥豬,跳落水好開心咁游水。轉個頭就變咗塊肉,再轉個頭就放落油到炸!天啊!雖然拍得好靚,但我自己睇完立即冇晒胃口。

醇香酥排菜飯:


「爸爸,三隻小豬呢?」

「咪去咗豬小弟屋企游水囉…」

「大野狼呢?」

「…(咪去斬啲小豬,然後落鍋炸囉…)」

「一家人係唔係開開心心咁生活落去呀?」

「…(當然開心啦。不過係俾隻大野狼開開心心食咗落肚囉!)」

好彩 Jayson 未識問,否則我真係唔知點答(我寧願佢問我佢喺邊到嚟)。

廣告故事首尾呼應,咁可愛嘅小豬,俾你斬完,仲要落油炸。點會提起我對食物嘅興趣?就算唔係自己做飲食業,只係常人用常識去諗,我都唔會放啲生(或未煮熟)嘅野出嚟做宣傳,更如唔會俾人客有以上(同我一樣)嘅聯想。正所謂:「寧俾人知,莫俾人見」。而我並非係一個「極端」愛護動物嘅人,我都好鐘意食肉。食完之後,最多心懷感激。但唔好俾我食緊佢嘅時候,見到(或諗起)佢個仔囉…

而大家樂除咗以上近期嘅一個廣告,以前都用過同樣嘅手法。

海南功夫雞:呢個帶搞笑成份都還好。


御品鰻魚飯:魚都算喇。而且廣告中,生前都叫做好好對待過啲魚。加上鏡頭冇咁「露骨」。


咖哩乳飼牛坑腩:呢個我又係「超級」頂唔順。同小豬嘅問題一樣,而臨尾仲要一家大細望住你,話:「同你喺大家樂見」?!如果啲牛識講野,你話佢地會講乜呀啦?


救命啊!(呢句我講嘅!)



~ Lindberg

36 則留言:

  1. 無言...
    ps:我無幫襯大家樂好耐lu~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  3. That really depends on whether one associates pigs as cute pets or not... ;-)

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    Right. And I don't eat pork much anyway. HA!

    回覆刪除
  5. 善哉善哉...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    功德無量?

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    我有同你一樣嘅感覺…望住d咁可愛嘅小動物,點捨得食呀…唉…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    唯有望豬食牛啦!嘻…

    回覆刪除
  9. SEND去比廣管局啦!!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    算啦。我唔係啲咁嘅人…

    回覆刪除
  11. 我都很久沒有去大家樂

    但...我又看不出有什麼問題

    這個只是一個普通的食物鏈關係

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳比我睇得開。我就好想嘔…

    回覆刪除
  13. 問多句...咁你係咪真係改食齋?
    (細細聲講:我唔多信囉...)

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    (細細聲講)當然唔會啦!

    回覆刪除
  15. 好彩我無留意呢d廣告~

    回覆刪除
  16. 不嬲都唔光顧大集團 那個價錢我情願吃茶記

    不過廣告係拍得好好看 係主角的造型形象出左事=_=.....

    回覆刪除
  17. 我無睇電視,所以無睇過呢個廣告添!

    不過你唔講,其實我個腦又無果個畫面將d咁可愛既豬炸成豬排既..

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    對於有養小動物嘅我地,就更加敏感!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都係咁話!拍得好,但故事出事!

    回覆刪除
  20. 10年都唔幫襯一次... 咁岩今日去左大家樂食吉列豬扒! 睬!

    回覆刪除
  21. 飛天火羽上午8:00

    d豬豬明顯中晒流感, 燒壞晒個腦, 所以先覺得比人食至開心. 係美國唔啱, 輸出豬流感~ hahaha~ (明顯我都壞左腦)

    回覆刪除
  22. 中國人講生猛、新鮮,可能是這綠故吧。

    回覆刪除
  23. 今日都剛同屋企人討論過呢個廣告...

    好在無幫佢地改埋名咋,如果唔係就更反胃

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    慘不忍睹!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00



    殺豬兇手!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇錯!千錯萬錯,都係美國錯!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    你又有啲道理喎… 哈哈!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    豬大哥… 豬二哥… 同豬小弟…

    回覆刪除
  29. Wake up lar... The porks that you put into your mouth are from dirty big fat pigs who bathe in muds... Not those cutie pet pigs!!!
    So... just eat them!!!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    It's just the same! You're eating their parents!!!
    "Don't eat my mom please!"

    回覆刪除
  31. QQ 媽咪上午8:00

    個廣告approach 錯哂啦~ 邊可能用呢三隻咁cutie 既豬仔黎表達自己D 豬肉有幾好味架... 俾我都唔會去幫襯啦...﹗

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都話係呢!

    回覆刪除
  33. 哈哈!我淨係掛住睇D豬仔真定假...

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳估係《寶貝小豬嘜》咩!哈哈哈…

    回覆刪除
  35. hevangel上午8:00

    動物識郁﹐代表新鮮好味啊﹗獅子獵食班馬﹐都唔揀隻死左去食啦。
    你太過多愁善感了。

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00



    可能我聯想力太過豐富啦。而且我唔慣生食班馬。最多都係 Medium Rare。哈!

    回覆刪除