2009年8月30日

男人背後(二)

人生不如意事情,十常八九。跌倒了,流下男兒淚。但幸福的男人,身後總有人在留意。


背後的女人,往往在男人最需要的時候出現。

「唔好喊啦… 我知出面做野辛苦。等我錫番您啦…」


情深一吻之後,男人變得強了,再去為生命,為家庭拼搏。

「可以得到您背後的支持,令我成為最幸福的男人。多謝您,米B!」


「Jayson,得「米」啦您!」

「嘻嘻…」


~ Lindberg

P.S. 多謝 Maggie 同哲哲!有哲哲同 Jayson 爭玩具,然後 Maggie 拍下感人嘅場面。

P.P.S. 米B 請了 Jayson 媽吃兩顆西瓜,甜到發夢都笑了出來…

18 則留言:

  1. 貓比斯上午8:00

    Jayson真係好幸福啊~

    回覆刪除
  2. 哈哈~正~
    米b真係溫柔體貼!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵… 得米!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    一睇就知係好女仔!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  5. 很好! 你拍下孩子成長遇到的不同困難與挑戰, 日後小孩再看, 會很有感覺
    《我通我識》節目主持

    http://lslu.wordpress.com/

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    歡迎光臨。但下次唔該唔好賣廣告!

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    好感動的一刻!呢個係jayson生命中其中一個最重要的時刻…我見證了整個過程呢~~~

    回覆刪除
  8. 好彩有拍低!!!真係sweet爆~~~~
    我記得當時我見到都呆左!

    回覆刪除
  9. 真係女生外向,平時叫佢錫我都無咁爽快

    Jayson,要好好地對米b呀!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係好溫馨呢。嘻嘻…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    全部人呆晒!好彩 Maggie 夠清醒!哈哈哈…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻… 唔洗擔心,一定會!

    回覆刪除
  13. QQ 媽咪上午8:00

    嘩~嘩~嘩...真係得“米”啦....巧Sweet 呢﹗﹗

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻嘻… 發達!

    回覆刪除
  15. locomoco上午8:00

    Wow, 米B真係好sweet呀, Jayson真有福 :)

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    甜到漏…

    回覆刪除
  17. 可惜不在場睇到咁珍貴嘅一吻.你哋同哲哲夾埋嘅!!!!!!!!!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    哲哲見 Jayson 喊,指住佢個頭嚟笑!笑死我…

    回覆刪除