2009年8月17日

我要上學去 之 獨立日

經過我陪著 Jayson 一日之後,到了第四日,他媽媽又捨不得 Jayson,所以決定自己上陣。
跟我一樣,Jayson 媽開始放開手,讓老師帶領著 Jayson。到第五天,她更躲到第二間課室裡去。聽老師說,Jayson 表現得很乖,沒有喊。

上堂的時候,Jayson 仍然只是很專注地看,很少跟著做。幸好有上 Kindermusik,否則上音樂堂會更呆!而每當放學,Jayson 便很興奮,很大聲地高呼。我覺得跟放學無關,可能只是 Jayson 需要長一點的熱身時間吧。哈哈哈…


雖然上課沒有甚麼東西學,但這幾天所帶來的進步,是我們想象不到的。當見到 Jayson 某些出乎意料的反應,我們不禁經常把:「細路,您堅定流㗎?」掛在口邊。例如完整的句子:「媽媽一齊玩」。亦開始會說自己的名字加動詞去表達自己的意願,如:「Jayson 食」。而且一些之前不會講的詞彙,突然學會了。

真正的挑戰,是留待所有家長都完全放手,離開校舍。經觀察下,對某幾位小朋友可能會有一定的難度。而 Jayson 亦有很大的隱憂。這兩天他變得更黐媽媽,而且很扭計,完全捉摸不到他需要甚麼東西。我自己估計是出大牙。但真的很難捉摸呀!

另一樣頭痛的事情,就是如何說再見。老師說,要跟小朋友說再見,才留他在課室,然後離開,這樣才不會令小朋友因突然見不到家長而不安。但如果跟正在聚精會神在玩的 Jayson 說再見,會否反而令他感到依依不捨呢?頭痛… 頭痛… 可能又應該是我出動的時候了。跟我說再見,可能是一件愉快的事情…(嗚嗚…)



~ Lindberg

10 則留言:

  1. Chloe 媽上午8:00

    試下幫佢洗腦, 之前果晚成日同佢講話佢第朝要自己一個上堂, 放學就來接佢, 其他小朋友都係咁之類, 最重要係等佢知你唔係唔要佢, 千祈唔好靜雞雞/等佢唔為意時走人, 我都係咁教chloe playgroup d 媽咪, 依家佢地自己上playgroup, 我地係出面等, 都幾work ga.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳知 Jayson 有幾專心啦。其實走咗唔講佢都唔知。而且佢仲未聽得好明。不過都會試一下。

    回覆刪除
  3. anson間學校都話唔可以襯小朋友唔注意走左去, 咁只會令佢更加扭, 同埋對父母無哂信心, 覺得比人掉低左~
    走果時, 佢點喊大人都要笑住say goodbye, 同佢講好快返黎接你等等~
    jayson好快適應既~ 叻仔黎架嘛!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    試下啦。問題係佢未必聽得明嘛。

    回覆刪除
  5. 說再見呢嗰,對米爺何常唔係件愉快的事...每個星期一也高高興興地跟我們揮手說再見..嗚嗚

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩哈哈哈哈… 之後一定係有派對開,記得預埋 Jayson!

    回覆刪除
  7. QQ 媽咪上午8:00

    Jayson﹐你已經做得好好啦﹐努力呀﹗

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  9. 櫻杏子上午8:00

    就算講再見會令茄茄唔捨得我走,我都堅持要講,因為如果唔講就走左,茄茄唔見左我仲會更加唔開心呀~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    茄茄會明,但 Jayson 就未得。

    回覆刪除