2009年8月20日

遲來的生日禮物

Jayson 媽一直都埋怨公司唔夠電腦用。當佢生日嘅時候,我打算平平地買部 Netbook 佢用。但聽過 Fred 哥嘅分析,都係覺得唔係咁好,因為佢都會長時間咁用,所以細嘅螢光幕同鍵盤都唔係太過合適。因此,選擇只有一個:Macbook!

部電腦未到,啲附件就一早到齊!


因為 Jayson 媽都算係教育界,所以除咗買機平少少,仲有部 iPod Touch 送!有咗部 iPod Touch,Jayson 媽就可以帶住 Jayson 啲相四圍去啦。爽呀…


Jayson 媽其實都好少機會用我部 iMac,因為我都霸住嚟用。雖然如此,佢都體會到 Mac 嘅好處。因為好多野都唔洗煩,唔洗擔心呢樣嗰樣。不過佢公司仲用緊石器時代嘅 Novell Netware,我都唔知點上。搵日上佢公司睇一睇先知…

過多一日,部電腦就到啦…

「我嘅… 我嘅… 我嘅… 等我舉下先…」

「睇住呀,Jayson!」


原本諗住買 Macbook,但因為自己用開 Macbook,知道唔多夠快。見差少少錢,咪買部 13" Macbook Pro。見又差少少錢,就加夠 4G 記憶體。其餘都應該夠用。

一開盒,Julie 都過嚟八卦一下。

「等我都聞下先…」


部機真係好靚。13" 係細咗少少,但因為 Jayson 媽會放喺儲物櫃,張工作檯又冇乜位,所以都唔好買咁大部。

除咗靚仔,感覺上仲快過我部 iMac。而且個 Touchpad 真係型到不得了。對多佢一陣,真係會想據為己有㗎… 哈!



~ Lindberg

30 則留言:

  1. 看到我都心動...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵…

    回覆刪除
  3. jayson ma好幸福丫~~~~~~~~~~~~~~真係羨慕死人!!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵… 快啲讚我啦!

    回覆刪除
  5. Netware! 以前當過Netware admin, 你這樣一提,真勾起了不少記憶:)

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我諗起都頭痛呀…

    回覆刪除
  7. macbook又真係幾型, 不過我唔識用, jayson媽有新機用開心死啦~~

    回覆刪除
  8. 我昨天係百老匯玩過~

    好快丫~

    不過好貴...

    買唔起~

    回覆刪除
  9. 羨慕啊!Jayson同Julie都爭埋一份!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實真係好易用。識用電腦,唔洗一陣就上手。

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都係買最平嗰部,同埋有折扣囉。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    兩姐弟一樣咁八卦!哈哈哈…

    回覆刪除
  13. 櫻杏子上午8:00

    好靚呀~~~! 我一直都想轉投mac懷抱…可惜真係好貴喎…
    lin兄,你好快會發達嫁喇~~ 錫老婆會發達嘛~~~~!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實計埋計埋,都唔係好貴。OS 又唔貴,又唔洗買乜鬼防毒軟件。
    但未發已經窮咗呢!

    回覆刪除
  15. Auntie Elma上午8:00

    好靚呀,我都想要一部,Jayson媽就好啦~~
    Ardy成日都慫恿我用mac架喇,因為我部低B notebook次次有事都要麻煩佢幫我整=.=

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    車!佢部 Mac 咪又係裝咗 Windows!
    買啦!買啦!

    回覆刪除
  17. yes yes 買啦買啦...
    We can do iChat Video Conferencing together then... Will ask you for Sue's iChat ID soon... :P

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    Yeah! Let's try 3-way chat or more!

    回覆刪除
  19. 你用自己果部同佢交換咪得囉!

    哈哈哈~
    itouch我覺得無iphone咁好用,又唔可以隨時上網,不過送就梗係good啦!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又唔得。而且 Macbook 我都夠用啦。

    回覆刪除
  21. Kenさん上午8:00

    Glad to see you getting another Mac! I suppose your iMac Mini is in idle now? BTW, can Sue connect a personal Mac to her company network!?

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    My iMac has 24" screen, how can I not use it?! I haven't give hers a try yet at work!

    回覆刪除
  23. 你又唔係小朋友, 讚咩呀讚!!!無呀!!!

    回覆刪除
  24. The new one's really nice, I really wanna upgrade as well; now if Intel would also cooperate and release Mobile Core i7 in time...

    回覆刪除
  25. 你送給老婆生日禮物是蛇果產品=科技野

    你老婆識玩嗎?貴價品=有啲女仔會發火?

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    就係簡單易用,所以人見人愛!

    回覆刪除
  27. 部機好靚喎!

    Jayson Ma真幸福 :)

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    叫妳老公睇下囉!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  29. 你有沒有打算裝Snow Leoprad(雪豹)os?

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    這個不是一個問題。因為答案是絕對:會!哈哈哈…

    回覆刪除