2011年3月31日

我們的 Mii

3DS 其中一個有趣功能,係可以影一幅相,然後半自動製作個 Mii。玩家只需要選擇性別及髮形,然後對住佢影張相,就可以做出一個幾似樣嘅 Mii。大家可以評審下我哋一家人似唔似樣。

而阿威同 Julie 係之前用 Wiii 畫嘅。我覺得自己整得幾似。呵呵…

我:


Jayson 媽(加個天生眼影,無十足都似九成!):


阿威(髮形好似。哈!):


Julie(我覺得對眼同個咀都似,神態都好夠傻。哈哈…):


Jayson(我覺得唔係太似。但好難正正經經幫佢影張相。因為唔想俾佢知我有新玩具,所以我只好靜雞雞偷拍佢。嘻嘻…):




~ Lindberg

12 則留言:

  1. 你髮型唔似個樣似,阿su好似(XDDDD), Jayson都幾似呀~ ok喎!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁我想多啲頭髮嘛。嘻嘻…

    回覆刪除
  3. 你個look....似長毛多d XDDDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    Errr..... 咁我唯有去電一電佢啦…

    回覆刪除
  5. Ken さん上午8:00

    You may create a Mii of Jayson by shooting to his photo instead of real person! :D

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!Ken さん 即係 Ken さん!

    回覆刪除
  7. Jayson對雙眼皮唔見咗呀!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    覺唔覺似妳個仔多啲?

    回覆刪除
  9. mag (馬姬)上午8:00

    哈哈哈哈... 個個都好正! 好想快d擁有一部!!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳打機嘅咩?!

    回覆刪除
  11. mag (馬姬)上午8:00

    我打架! 想當年部nds唔離手架~ 玩一隻game可以玩捉成年架~ 咪睇少我呀! 哈哈哈哈~~~
    Lindberg :

    妳打機嘅咩?!


    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    佩服!佩服!我其實好少打。由頭打都尾都冇幾多隻。

    回覆刪除