2012年3月18日

我們魚缸的終極組合(二)

青苔生長嘅速度好快。厲害到好似一堆草咁,隨水流飄楊。其實一早已經用過「化學武器」,但啲去苔劑冇乜用,而且又驚傷害到我本身嘅水草。既然「化學武器」無效,「物理武器」嘅紫外光又唔用得,我只好選擇用「生物武器」!

上網查到有啲食青苔嘅魚及螺,於是就落街去睇下。我同老板話好嚴重,佢就建議我買呢隻(我已經唔記得叫乜名…),勝在夠硬淨。我好喜歡聽到「硬淨」呢兩個字!


我仲買咗一大堆水草。因為買二送一嘅關系,令我又忘記咗我個魚缸其實好細…。搞到啲魚越來越冇乜位游。


但效果好似唔太顯著。於是,我就加碼!我買多咗一隻食苔螺,同埋兩隻紅色嘅蝦仔。


但買完先發現… 點睇都唔似係螺。我覺得被搵笨,其實嗰隻係蝸牛。不過見佢勤力工作,所以我都唔太介意。


紅色蝦仔更加勤力,一對手冇停過,不停咁採摘啲青苔,而且仲喺咁食啲魚食剩嘅食物。有非常環保嘅感覺!

完成品。


但點都估唔到,原來蝸牛係單性繁殖。唔洗好耐,我就見到一兩隻小蝸牛嘅出現。起初見到啲小蝸牛喺到打交(或者可能係交配…),都覺得幾得意。不過,惡夢好快就降臨…。

由最初嘅三幾隻小蝸牛,好快就變成二三十隻。最高紀錄,Jayson 數到四十幾隻小蝸牛!我洗一次魚缸,隨時可以沖走十隻八隻!超恐怖!好彩魚缸係封閉式,佢哋走唔到出嚟。否則就真係嚇死人喇!


由於小蝸牛太多嘅關系,我需要將佢哋「放生」,以保持魚缸嘅整體健康。青苔生長嘅速度受到控制,每隔一個星期先要換下過濾綿、抹下玻璃,保養都非常簡單,Jayson 亦都有幫手餵魚。原來養魚都幾好玩喎!嚟緊天氣會暖啲,唔知魚缸又會變成點呢?



~ Lindberg

7 則留言:

  1. D蝸牛好得人驚喎!好似生態災難咁...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    之前網上都見人講過。但點都估唔到會咁大鑊…

    回覆刪除
  3. Chloe Ma上午8:00

    果D清道夫魚仲恐怖, 大得快又成條魔鬼咁, 螺仔都好似生得好快, 如果你揾到一種兩全其美又唔駛剎生的方法就話我知!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋呢條清道夫幾好喎,起碼仲係細細條…。

    回覆刪除
  5. paddington上午8:00

    looking good, add oil!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    但啲草唔係好得啦!有啲霉霉地。

    回覆刪除
  7. buy steroids上午8:00

    如果你揾到一種兩全其美又唔駛剎生的方法就話我知!

    回覆刪除