2012年3月22日

生日快樂

又到一年一度,全年最高興嘅日子!祝白雪生日快樂!祝自己生日快樂!嘻嘻…

今年我買咗一件好貴好貴好貴嘅生日禮物俾自己。


唔洗搵喇!件禮物唔喺張枱上面,而係喺我手上面。要睇張相嘅 Exif 先見得到…
Camera      Canon EOS 5D Mark III
Exposure      0.003 sec (1/400)
Aperture      f/5.6
Focal Length      50 mm
ISO Speed      25600
Exposure Bias      +2/3 EV
無錯,我買咗部新相機… 我未試過可以喺一個咁黑嘅環境,快門仲可以快成咁。而且張相嘅質素仲要好到無話可說。不禁睇到眼角都有淚光…
相對 Nikon,我覺得 Canon 嘅相機非常以人為本。每一級都分得好清楚,對正市場。例如:
1D:特殊專業用
5D:專業用 或 自以為專業用
7D:專業但又唔需要全片幅用
60D:想學影相用
600D:業餘興趣用
5D Mark 3 呢部相機嘅規格,真係好多人夢寐以求。我可以用四個字去形容:恰到好處!我真係愛死 Canon!嚟緊我要努力啲,影多啲靚相!!!
其實原本因為手頭緊,都冇諗住買。不過見 Jayson 契爺買咗部 Nikon D4,兄弟要去死,我冇理由唔跟住一齊去㗎?而且二十四個月分期。只要年尾係世界沒日,我供十期就供完啦!即係足足四折呀!發達啦!嘩哈哈哈哈…


~ Lindberg

P.S. 今朝收到 Jayson 媽嘅禮物。竟然係…



我要做海賊王!!!!!多謝 Jayson 媽!!!

28 則留言:

  1. Belated happy bday man!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    You're not late wor. Just some guy on the facebook is early! HAHAHAHA...

    回覆刪除
  3. 露蠻秉(丙丙呀)上午8:00

    Happy birthday Kidad王

    其實,之前唔只寫咁少......

    升呢!四年班?!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩四年班呀?不過都多謝妳啦!

    回覆刪除
  5. happy birthday and have fun with your 5D Mark III

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    Thank you! I will make good use of it!

    回覆刪除
  7. 你張相... 簡直... 毒.
    生日快樂呀!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    買啦!買啦!
    多謝!

    回覆刪除
  9. 咁貴買返來要用多D先值, 唔該你每次活動都帶佢出席丫, 唔該晒!!!
    生日快樂! 身體健康!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    但妳唔覺喺我哋嘅活動,我已經冇乜影相咩?我哋有人影,咁我梗係落場玩啦!!!

    回覆刪除
  11. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    Happy Birthday!

    回覆刪除
  12. 櫻杏子上午8:00

    你部機唔用嚟影我地玩實在太~~~~~浪費喇!唔該今個sunday 帶佢出嚟見吓世面!!!
    Happy Birthday~~!

    回覆刪除
  13. 生日快樂!有咁多咁正的生日禮物,好羨慕呢~

    回覆刪除
  14. 生日快樂!很羡慕:)

    回覆刪除
  15. mag (馬姬)上午8:00

    happy birthday!!! 我都希望你供十期就供完喇!!! XDDD

    回覆刪除
  16. 生日快樂!!!!!

    回覆刪除
  17. Chloe Ma上午8:00

    CHLOE 爸話你視錢財如糞土呢種態度簡直要封你做佢偶像!
    祝生日快樂, 早日中六合彩, 繼續揮金如土...

    回覆刪除
  18. 你D生日禮物好堅!

    回覆刪除
  19. 生日快樂!你同契爺真係洗錢不離親兄弟!

    我地既活動唔帶出黎,點都講唔岩數喎!

    回覆刪除
  20. wingwing上午8:00

    份禮物好正啊. 我見到呢個公仔有毛巾添啊.

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    就係妳呢句,我買多咗個袋…

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    自己買俾自己,妳都可以嘅!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩哈哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝妳老公嘅抬舉啦!哈哈哈哈…
    我(必)要中六合彩!!!!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    見笑啦…

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    我啲玩具係觀賞用㗎。哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢大把產品呀!

    回覆刪除