2012年3月14日

節瓜俠 Facebook 專頁

近排因為成日幫公司「玩」Facebook 專頁,所以都幫我哋嘅網誌起咗一個。我將佢命名為:zitgwaahap!咁有氣勢嘅名,真係我先諗得到。呵呵呵呵呵呵呵…

其實都有諗過用 Kidad,不過我驚會冇人 Like…。如果用 Jayson 媽嘅「Panadawoman」,又驚自己小命不保(雖然佢冇 Wonderwoman 嘅隱形戰機,但皮鞭總會有一條…)。所以都係用番「節瓜俠」。除咗佢個「朵」響得多,我寫啲嘢大部份都係關於佢㗎啦。可惜專頁嘅名唔用得中文,「節瓜俠」又冇一個似樣啲嘅英文名,所以我就用咗廣東話拼音:ZitGwaaHap。嘩哈哈哈哈哈哈…

除咗網誌嘅更新,我近排仲好鐘意玩 Instagram。由 Instagram 放相上 Facebook 專頁,真係簡單方便好玩。所以我會用嚟影低 Jayson 嘅得意嘢跟大家分享!

鐘意節瓜俠嘅朋友,可以 Like:

https://www.facebook.com/zitgwaahap

多謝支持!Thank you!




~ Lindberg

9 則留言:

  1. 白開水上午8:00

    前幾天已經讚好了!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝支持!

    回覆刪除
  3. 整個比pair煙好無呢?~

    其實同開個account有乜分別?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然有分別啦。一個係個人交朋友,一個係專頁俾「粉絲」。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  6. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    LIKED!
    我就沒膽開FANS PAGE, 我怕無人LIKE呢! = ='

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    只要有多過一個人(自己)鐘意,我覺得已經好開心㗎啦!!!哈哈哈…

    回覆刪除