2012年3月27日

小西灣單車公園

聖誕假期之前,我們(終於)買了一輪單車給 Jayson。對於不太好動的他,問了他很多次,才可確認他會肯踏。


加上一頂醒目的頭盔,除了有保護作用之外,亦可加強對踏單車的興趣。


但買了單車之後,一直都沒有機會踏。香港島可以踏單車的地方真的少得可憐。自己屋苑的小空地又真的小了一點,容易撞到其他小朋友。去到公園又不讓人踏。結果買了兩個月才踏了兩次,其他時候都是放在我的車子裡。

前個星期六,因為天氣很不錯,所以很想帶 Jayson 去踏單車。雖然鰂魚涌公園有一段單車路,但車路比較窄,不宜小朋友去玩。於是在網上找香港島有沒有踏單車的好地方,竟然讓我找到:「小西灣單車公園」。


這個地方很不錯。一條全長約240米的單車徑,路很闊,又有很多彎路,安全之餘又趣味性高。


這次應該是 Jayson 正式踏單車。起初因為八字腳又坐得不夠直,踏得有點吃力。之後得到 Jayson 媽指導之後,總算踏得不錯。
可惜公園只得單車路,沒有其他遊樂設施。踏單車厭了,就沒有別的好玩。


不過 Jayson 在那裡踏大上大半個小時之後,力量都已經耗盡,也不需要玩別的。


雖然之後都要我抱著他回家,但也是一個不錯的運動(對於他或我)。下次要約朋友仔一起來這裡鬥車!




~ Lindberg

8 則留言:

  1. HK side真係好少呢d戶外做運動既地方, 我地呢d發配邊疆既就比較易搵到. 你呢個單車公園環境好唔錯, 第日真係可以帶埋滑板車一齊黎鏈返轉bor~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    其實我哋去都唔太方便。有車都要行十分鐘左右。唉…

    回覆刪除
  3. 天氣好真係多d外出行下動下都精神d

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!嗰日真係好舒服!

    回覆刪除
  5. 希望遲D真係有條單車徑由西環一路踩去筲箕灣喇, 哈哈~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    有就正啦!不過冇乜可能啦…

    回覆刪除
  7. mag (馬姬)上午8:00

    喂~ 乜你見唔到喺藍灣廣場隔離有個幾大嘅遊樂場咩??? 我成日帶d姨甥仔女喺果度放電架!!! 呀~ 仲有... 果日唔該晒你地呀! ^3^

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!但要過一條大馬路呢。

    回覆刪除