2012年3月29日

台灣之旅: 第二晚 橫掃饒河街夜市

喺「Baby Boss」玩完之後,由京華城購物中心行過去饒河街夜市,大約十五分鐘。

饒河街夜市

相對士林夜市,我比較喜歡呢度。因為食物比較集中,可以由街頭掃到街尾,又由街尾掃番轉頭先走。

我鐘意食香口嘢,當然唔會放過「繼光香香雞」。細細粒,容易食!


「魷魚大王」冇乜特別。同樣係冇魷魚味嘅魷魚,香港嘅咖哩魷魚出色得多。


最大嘅驚喜係俾我搵到一檔令我讚歎嘅日式手卷店。


首先手捲口味非常多,雖然賣點唔係乜嘢日本直送新鮮魚生,但勝在配搭精彩,均一價台幣 40 元。而且除咗壽司飯之外,姐姐仲放咗大量椰菜絲。


有椰菜絲嘅手捲真係第一次食,清新嘅感覺真係難以形容。最難得嘅係有咁多材料選擇,有啲仲要煎炸。但姐姐一啲都冇手忙腳亂,地方好清潔。我感動到行完整條街,飽到上心口之後,都堅持要食多一卷。而且普遍街頭美食都冇乜蔬菜類,整一卷淨椰菜絲卷真係令良心好過得多呢。


陳董藥燉排骨。眼前一大碗「T-骨」,要配搭佢哋嘅特製豆辨醬更加好味哦!雖然叫藥燉排骨,但啲湯好甘甜,並冇濃濃嘅藥味。


而肉燥飯就幾「重口味」。我發現台灣啲豬嘅膻味好重,加上肥膏都照加入啲肉燥裡面,唔係一般香港人都接受得到。

兩個人好似食極都唔飽咁。好彩今次都有帶手推車,Jayson 瞓咗都唔怕,可以令到我哋安心掃街。

我對最出名嘅「胡椒餅」反而冇乜興趣。


一個一個黐哂喺個爐壁上,好搞笑。但我覺得味道就一般。但勝在熱辣辣,所以好多人排隊買。


食咗咁多嘢之後,我哋買咗杯蜂蜜柑桔消一消滯。然後再買多碗湯丸番酒店做甜品。真係超滿足呀!



~ Lindberg

8 則留言:

  1. 我都唔喜歡去士林太多人啦.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係啦。而且我哋又唔會買其他嘢,所以最緊要都係有得食!

    回覆刪除
  3. 我上星期本來想去,最後因為落雨只好留在誠品打書釘。

    原來士林夜市搬咗落地下街,一點夜市feel都沒有,而且小吃通通都一樣,毫無特色,我已經唔會再去!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    呢到啱食啲,而且地下街仲會有性命危險!

    回覆刪除
  5. 我們家最愛就是去這個夜市

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    諗起都想再去過!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    而家好多人都介紹呢個夜市多過士林啊.

    我覺得環境正好多.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    行得舒服又食得爽!

    回覆刪除