2012年3月6日

齊來做麵包達人

受網友的友好荼毒之後,終於抵唔住(屁股痕癢)要買部麵包機。眼前有兩個選擇:樂聲(SD-BM103T)或 象印(BB-HAQ10)。前者係台灣機,需要加變壓器。後者方便簡單,但欠缺前者嘅「獨家乾果酵母自動投入功能」,而且價錢比較貴。樂聲:大約 $1,870(包運費及變壓器),象印:大約 $2,200。

原先都諗住買象印,但竟然無(平)貨!加上我真係幾想要「乾果酵母自動投入功能」,所以立即上網訂購:Panasonic SD-BM103T 麵包機。今日落單,第二日就到,真係快得厲害!


準備拆玩具嘅時候,先發現屋企冇整麵包嘅食譜。但原來一啲都唔洗擔心,因為說明書上面已經有足夠嘅食譜。而且簡單易明,只要有材料、電子磅、麵包架、麵包刀,就可以開工!


製做麵包方法極之簡單。只要注意材料份量及水溫,將材料(除咗酵母或乾果)放哂入個兜裡面。同煲飯冇乜分別。


然後酵母就放落上面嘅酵母格。奇妙嘅事情就會發生。


麵團會因應程序,進行攪拌或靜止醒麵。到咗適當時候,酵母格就會打開,俾啲酵母跌落去。(提子乾等乾果,都係用同一個道理,喺放喺另一邊等佢自己放。)


落酵母嘅時候會有幾下「呯呯」聲,因為我哋廚房冇門,都有機會從睡夢中嚇醒。之後就會開始發酵。正因為有咗呢個功能,我就唔驚過度發酵(或者啲提子乾浸到出哂汁),可以喺臨瞓之前,預備所有嘅材料,然後預設幾點想有麵包食。


到咗我起床嘅時候,就一屋香噴噴嘅麵包味。早餐可以有熱辣辣嘅麵包食,太幸福啦!


呢個係我最欣賞呢部機嘅地方。不過真係好可惜,要配一隻咁大隻嘅變壓器。雖然佢話商品馬達係 83W,而加熱器係 370W,理論上兩樣嘢唔會一齊著,500W 嘅變壓器都已經足夠。不過原來變壓器只有八成左右嘅功率,所以只係剛剛好。500W 使用時間過長的話,加上半夜大家都瞓著咗,真係唔可以掉以輕心。

講番製成品。最基本嘅吐司已經好好味。麵包皮香脆,入面就軟熟。不過製成品嘅質素,跟用料有好大關系。


唔係話平嘢做唔到好嘢。不過焗麵包係一門學問,呢啲全自動機冇得俾我哋微調任何嘢,所以說明書上嘅建議,應該已經係最正路。不過麵粉嘅筋度,水溫室溫等,都會影響到麵包嘅嚼勁。一包英國有機麵粉,同一包日本麵粉,同一個食譜,做出嚟嘅麵包都有明顯嘅分別。


用日清麵粉(大約 $39 一包),做以上一球六片嘅麵包,材料費大約都要 $11。成本都唔平㗎。不過就保證新鮮,絕無任何添加!而且除咗普通麵包,仲可以扮麵包師父,向高難度挑戰添!好好玩㗎!


「Jayson,塊麵包好唔好食呀?」


睇個樣就知啦…


~ Lindberg


P.S. 被人毒害咗之後,就好似網上流傳啲電郵一樣,如果收到的話,就要轉寄俾十個人,否則就咩咩咩喇。估唔到我呢篇文章未出,睇到我啲 Plurk 嘅朋友,已經有人中咗招!前幾日又有朋友上嚟俾我直接落毒。我覺得自己越來越接近幸福。嘩哈哈哈哈…

26 則留言:

  1. Eagerly waiting for my BM152T!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    恭喜成為下一個「受害者」。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    咩涂毒啫!你睇我帶咗幾多幸福俾你 XDDDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳睇下我個肚腩就知咩叫做「幸福」喇!

    回覆刪除
  5. Chloe Ma上午8:00

    我都有D心郁郁呀! 不過剛訂左部光波爐, 遲一步LA...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔同嘢嚟嘅…

    回覆刪除
  7. Chloe Ma上午8:00

    FRED 哥果部唔同型號嘅? 係咪新D MODEL?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢嗰部大啲。我做1kg,佢做1.5kg。好似我嗰部新啲,做到米麵包。

    回覆刪除
  9. 原來真係落毒成功架! 不過因為屋企個廚房已經滿坐, 我家男主人拒絕了.....

    都唔知好彩 定唔好彩啦...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實只要有地方收埋得到就得。每晚先攞出嚟用咋嘛。

    回覆刪除
  11. 咁即係日本好定英國好?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    日清無機當然好味啲啦!

    回覆刪除
  13. Elma EE上午8:00

    幾時可以上黎試下? :P

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    隨時歡迎!(如果帶埋對孖仔俾我玩…)

    回覆刪除
  15. 我幾個月前都買咗喎!!! panasonics 係最好, 我拖1000w 火牛, 怕死..

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    安全第一!

    回覆刪除
  17. 哈哈~ 咁我係咪俾你毒到~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    睇下妳同蝦子餅玩得幾開心!哈哈哈…

    回覆刪除
  19. 好似好正,呢家嘢毒到連保母都話想買.

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    不過老實講,係因為無添加,新鮮就好食咋。其實都係出面買嘅靚包好食啲。

    回覆刪除
  21. Christine上午8:00

    我都有朋友中左毒 XD

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    我朋友中毒仲深過我…

    回覆刪除
  23. 我吸毒中..

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    好好玩㗎!買啦… 買啦…

    回覆刪除
  25. Kar Kar上午8:00

    我都係三月份買咗啦!一曰整一個,我係用中種法來發酵面糰,啲麵包做好發得好靚,配方向如下:

    先做好A糰放入冰箱冷酵,用保鮮袋按扁放入最少12小時,耐啲都得。用時要先取出放軟約1小時取出搣成小塊與B糰放入拌缸中打糰。 我用軟吐司加淺色程式,有興趣可以試下。
    A糰:高粉175gm

    酵母粉:3gm

    牛油或橄欖油:25gm

    牛奶或水:83gm

    䀋:4gm

    奶粉:11gm (我冇放)
    B糰(主麵糰)

    高粉:75gm

    油:24gm

    水或奶:35gm

    糖:18gm

    我係兆和行訂25kg 同鄰居分,我住的樓層一梯八伙三伙有麵包機

    送埋貨平均$10/kg,可以做4個,放埋果仁等約5到6元成本!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    好有心機呀!我一次過買 5Kg 都用到兩個禮拜。A糰係用機打?好想試下呀!

    回覆刪除