2012年3月16日

養兒一百歲

有一晚,電視節目說,現在的小朋友都不會做家務。於是 Jayson 媽便跟 Jayson 說:「第二時,您要跟爸爸學煮飯!」

Jayson 回答說:「我怕熱喎…」

Jayson 媽說:「等您大個啲唔怕熱先學啦!」

Jayson 說:「咁等我28歲先學啦!」那個數字到底是從那裡來?!


「28歲太大啦!10歲啦!」

「咁你地要教我教到我86歲㗎喎!」這個數字又是從那裡來?!

「嘩!86歲!媽咪都唔知去咗邊啦....你86歲媽咪無可能百幾歲,到時媽咪唔喺度㗎啦!」

莫非呢個就係人稱:「養兒一百歲,長憂九十九」?!

之後 Jayson 喊著說:「咁我咪無媽咪囉…我老咗都要同媽咪一齊…」

雖然不久將來,他很可能會改變主意。但這一刻確是非常感動呀…



~ Lindberg

4 則留言:

  1. 換左Mavis佢唔要長大...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    果然係女仔…

    回覆刪除
  3. 米b都講咗唔想快高長大,不過佢下一句係...因為我唔想返公司...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好明顯睇得出佢喺邊到學番嚟。哈哈哈…

    回覆刪除