2012年3月11日

自制蛋白杏仁餅乾 Macaroon

Jayson 好鐘意食 Macaroon。不過呢啲貴嘢,只會喺自助餐先有機會食。曾經研究過自己整,但處理啲材料實在太過麻煩,所以都冇認真嘗試過。直至俾我搵到呢盒嘢…

無印 Macaroon

做法其實真係唔算難,但需要技巧及耐性。即使有啲小秘技,例如蛋白要放過夜先打等等,唔識做都可以做得似模似樣。


而最重要係一盒咁嘅嘢可以一家人一齊玩,非常之抵!


最高難度嘅環節,就係要瀄落盤。力度要平均之餘,最尾一下要收得清脆利落。咁先可以做到大少勻一,表面不會起伏不平。如果分別太大,焗起上嚟就會唔平均喇。


不過即使瀄得唔係太好,問題亦不大。等面部風乾之後就可以攞去焗。


焗起咗之後,就係我哋常見嘅 Macaroon 樣。見到焗爐入面,一個個咁升起,大家都感到非常興奮!


焗完之後就等佢灘凍。之後每片中間塗上白朱古力醬,就可以食得。


粉紅色係士多啤梨味,綠色係開心果味。味道非常唔錯,外脆內軟。一盒可以做二十個,仲可以有剩入袋送俾人添!非常值得一試!




~ Lindberg

16 則留言:

  1. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲好肥添…

    回覆刪除
  2. 味道如何?會唔會太甜

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔會喎!可能因為用白朱古力,所以味道簡單,唔會太甜。

    回覆刪除
  4. 我都係怕甜...所以都唔係好敢買黎試...
    不過你整野食咁叻, 你都話有dd難度bor...真係又想試又唔想試...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係有啲難度㗎,不過只要慢慢嚟,應該問題不大。而且有難度先好玩㗎嘛!見到個面風乾咗,然後焗起,真係好得意㗎!

    回覆刪除
  6. 嘩!嘩!嘩!正呀!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    無印啲嘢又真係幾好玩㗎!

    回覆刪除
  8. 會計C上午8:00

    好似好好玩咁~~~不過我整野食好水皮...>

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    成敗係次要,最緊要有得玩!

    回覆刪除
  10. 嘩!!!係我最鍾意食macaroons!!!!!

    我有個朋友仔都買左呢盒野話同我一齊整,但到宜家都未整......大家都太忙///

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    做乜咁忙呀?唔好捱壞身體呀!

    回覆刪除
  12. 只想食唔想整!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    好貴喎,唔捨得!

    回覆刪除
  14. 又話易原來咁難!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋都整到,應該唔算太難…

    回覆刪除