2012年3月19日

Draw Something 個人畫展

最近全城都喺到熱玩手機遊戲:《Draw Something》。其實之前都有類似呢種 Pictionary 嘅遊戲,不過《Draw Something》美妙之處,就係可以睇到人哋點樣落筆。由於可以逐筆睇住畫,所以遊戲就可以有啲變化。而要答啱問題,先可以贏得金幣,買多啲唔同嘅顏色去畫公仔。咁就令到大家更加瘋狂咁畫。

喺 Facebook 成日都可以睇到其他人嘅佳作,見好多人都好俾心機畫。但自問畫功奇差,所以點都冇可能畫得靚。畫功可以有幾差,睇以下一隻「Deer」就一凊二楚…:


雖然畫成咁,但喺網上嘅我總可以面皮厚少少,所以決定喺呢度開一個個人畫展!呵呵呵呵呵…

咁多幅作品當中,我覺得畫得似樣啲,應該只係得呢個 Vader:


唉… 正因為畫工問題,冇人估到我喺到畫乜。所以我只好從另一個角度,利用呢個遊戲嘅特性,去挑戰一下朋友們嘅想象力。即使得唔到贊歎,起碼大家都有得笑下呀嘛。哈哈哈哈…
例如問題係:Cowboy。自然令我聯想起一座冇背嘅山,同兩個相愛而不能愛嘅嘅「牛仔」啦。


如果對方對某啲問題好有認識,絕對可以作出大膽嘗試。星球大戰入面嘅 Ewok 都幾難畫㗎。不過當我畫咗隻熊仔,加塊橙色頭巾,對方就立即估得到。早知就慳番隻 X-Wing 啦。哈哈哈…


如果大家有共同回憶,咁就更加好玩。我遇到一條題目「Ellen」,雖然呢個世界上有好個人叫呢個名,但相信最令我印象深刻,就係「Ellen DeGeneres」。因為佢曾經聲音演出過一條好可愛嘅魚「Dory」。相信有見過《Finding Nemo》嘅朋友,一定記得佢講嘅鯨魚話:


不過最好玩,都係挑戰對方嘅想象力。因為對方可以睇到每筆嘅畫法,所以可以畫成連環圖去表達。例如一題「Hangman」,可以畫估錯字,就畫一個頭,再估錯,就畫埋個身。未畫到最後嘅上吊,對方應該估得到…呱?!

仲有另一個方法,就只有我哋中國人先玩得到:「玩」中文。一題「Amazon」,我見有人畫過購物網站俾我,估到我頭都大。當遇到同一個題目,我有諗過畫條亞馬遜河出嚟,但相信冇人會認得出。所以我將佢變成:「亞」「馬」「信」。死未?!但我畫得出,竟然都有人估得中。真係有人同我一樣咁無聊。哈哈哈哈…


以下兩條,就用嚟挑戰下大家嘅想象力喇!睇下大家估唔估到我畫乜啦。嘻嘻…

第一條:Google


第二條:Conan(提示:某偵探小說作家)


估到嗎?反白就可以見到答案㗎啦。嘩哈哈哈哈哈…



~ Lindberg

6 則留言:

  1. mag (馬姬)上午8:00

    作死你! 估到我屎屎下... 但係都係估唔到! 哼~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳應該高興先啱!咁即係我睇得起妳囉!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    我就唔識畫嘢,所以無整啊,哈哈.

    你們好有創意啊.

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳覺得我似識畫咩?哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 你真係一個好無聊既~人...哈哈..

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    彼此彼此!

    回覆刪除