2011年3月17日

拆利是 2011

一如往年,能夠於年十五之後,正月之內拆利是,是一件很難的事。今年,又是過了正月之後才(記得要)拆。先看一看 Jayson 今年的成績。

相比上一年的 106 封,今年有輕微的增長,有 107 封!

除了數目多一封之外,銀碼也很厲害。Jayson 發達啦!


「爸爸,我舊年問您攞銀行月結單,攞到今年都未見嘅?」

「咩啫,依家係電子月結單呀嘛!您唔係爸爸都信唔過呀?!」

「咁您真係成日都周身痕呀嘛!」

今年也收到不少有趣的利是封。一見 Miffy,就知道是 Elma 姑姑送的。

這個除了是利是封之外,上面還有一張張可愛的貼紙!比起入面的銀紙,小朋友更喜歡那個封套。

還有麥兜的祝福!

因為日本剛剛發生的天災,我會為 Jayson 捐一點出來去振災,略盡綿力。更希望可以帶著這些利是的祝福,送到日本有需要的人吧。


~ Lindberg

15 則留言:

  1. 嘩...咁勁有成百封利是..

    回覆刪除
  2. business centre上午8:00

    好多利是哦,羡慕哦

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻…

    回覆刪除
  4. miffy真係好搶鏡wor! 今年哲哲逗少左好多利是丫...陰公...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    我原本都以為少咗。起碼你哋嗰幾封都冇逗到啦!

    回覆刪除
  6. @.@ 好多丫~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵…

    回覆刪除
  8. 多到呢...@_@
    D利是封好靚呀~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呢!雖然唔多環保,但收到都好開心!

    回覆刪除
  10. 建議每年的年十五jayson都可以坐在同一個位置擺同一個甫士,然後影一張單人照!haha,應該挺有趣的。

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    啊… 第一次睇錯!我以為妳叫我十五年後?!佢睬我都傻。哈哈哈…
    希望年年收獲都有咁豐富,我… Jayson 就發啦!

    回覆刪除
  12. 嘩!一隻手攞唔晒

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!呵呵呵呵…

    回覆刪除
  14. Elma EE上午8:00

    多謝你比個大特寫Miffy利事封,我自己都好鐘意。:)

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋差啲唔捨得拆呀!多謝呀!

    回覆刪除