2011年3月23日

飛飛

「喵嗚…喵嗚…喵嗚…」Julie 跳上 Jayson 的床上不停地叫。

「Jayson,姐姐講咩呀?」我問。

「佢話有蚊喎,佢驚呀。」這個答案令我真的有點意外。莫非他真的聽得明 Julie 說甚應?

「係呀?咁您叫佢唔好驚啦。」我隨便地答 Jayson。

「姐姐唔好驚啦。」

「Jayson,姐姐講貓話㗎。您應該講:喵喵喵…」我笑著跟他說。但相對他之前的答案,我明顯有點…爛。

「喵喵… 爸爸,您睇下上面。」他指著睡房的天花燈。

「嘩!」我不禁大叫了出來。

當我抬頭望上去,即時嚇到面青。在燈罩內有一隻很大的蜜蜂。多昆蟲是這間屋的問題。除了冬天之外,經常都有很多不知名的昆蟲飛進來。而這麼大隻的蜜蜂,還是第一次見。

父子三人,呆呆的望著天花燈。我曾經想過派 Julie 去對付那隻大蜜蜂。可惜 Julie 的身手不及哥哥,加上燈影中,那頭蜜蜂好比獨角獸般大,我也不忍心叫她去。所以我們只好繼續望著盯著那天花燈,等待救星的來臨。

當 Jayson 媽沖完涼出來之後,我叫她拿來對付昆蟲的終極武器:「吸塵霸王 2000」,然後我和它經過一輪生死博鬥,終於把那頭獨角獸般大的蜜蜂,抽到異次元空間去了。阿呢陀佛…




~ Lindberg

12 則留言:

  1. 張相有影到隻蜜蜂架?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    吸走咗啦!嚇到面青仲邊到識搵相機喎!

    回覆刪除
  3. 我最驚昆蟲... @_@
    BTW,你唔train下Jayson,第日邊個幫米b打小強呀!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    Er... 唯有叫佢哋養多幾隻貓囉。哈哈…

    回覆刪除
  5. hohoho..難得連節瓜俠都唔怕wor..有d小朋友見到d昆蟲飛下飛下都叫不停.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    細個未知驚呱…
    但身為節瓜俠,點可以咁細膽呀?!呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. 朗B媽上午8:00

    市面上有些電子超聲波驅蟲器買架,可以去研究下有無用。。。。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都有諗過。但總係過唔到自己心理嗰關。超聲波都係音波啫。會唔會聾㗎…

    回覆刪除
  9. 「佢話有蚊喎,佢驚呀。」這個答案令我真的有點意外。莫非他真的聽得明 Julie 說甚應?
    最後出現既唔係蚊係大蜜蜂,但jayson都答岩左一半啦,佢真係咁聰明有神奇力量知道Julie講咩@0@!!!!!(我都好驚訝!!)

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實呢啲事情,耐唔耐都會發生。所以佢都係隨口講啫。哈哈哈…

    回覆刪除
  11. Lindberg :
    Er... 唯有叫佢哋養多幾隻貓囉。哈哈…


    但D貓玩謝左小強,都要幫佢執屍架...嘔...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    死嘅我唔驚呀!

    回覆刪除