2011年3月10日

迷戀 ABC

新屋裝修時,我們設計了一塊磁石白版。高度可以讓 Jayson 在上面玩磁石貼或塗鴉。搬入來的時候,Jayson 對此版興趣不大。隨隨便便在上面貼些顏色磁石或英文字母,用來排位置顏色等。

但這兩個月來,簡直可以用「迷戀」去形容他對這些英文字母的「感情」。當他在玩的時候,我們的說話全部是耳邊風。甚至有一天,米B 來了我們家玩,他也自己顧著玩這塊版!原因,可能是大家也會唱的「ABC」字母歌。


Jayson 總是把這首歌掛在口邊。不停重複再重複。有一天,他跟我說:「爸爸,我識㩒呀。ABC Song… Enter」起初我聽得一頭冒水。 原來他是指他會用 YouTube,搜尋他喜歡的字母歌。在公公的家,他經常要求玩電腦。起初會要求公公到 YouTube,播放他喜歡的歌。之後他己學會了,便誰也管不了。唉…


他除了會唱有不同曲調的版本之外,自從他學了聲學發音( Phonics)之後,更有聲學版本。因為我不會聲學,所以也不知道他唱得對或錯。到底是學校教,還是 YouTube 教,我們明天會在家長會問過明白。


又有時我會以為他是在亂唱一通。但有一天,當我到公公那裡接 Jayson 時,見他又在看 YouTube。正當要氣上心頭時,發現他跟著唱的,並非英文版本,而是荷蘭文的。唉…


幸好有時他也會叫我們教他串字。至少這個我還懂和有意思。哈哈… 希望找些機會,鼓勵他玩些別的東西,至少看少一點 YouTube 吧。



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 其實係咪曬緊命呀....哈哈, Jayson連德文都識, 好有語言天份!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果佢正正經經講得啱就係曬。最弊佢唔係呢。唉…

    回覆刪除
  3. 朗B媽上午8:00

    見你咁講, Youtube都幾有教育意義。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    都有幫助嘅… 我都係聽上面段 Phonics,先知 Jayson 唱得啱唔啱。但我唔想佢成日對住部電腦囉。

    回覆刪除
  5. 嘩...咁勁識自己上電腦仲要識自己搵歌..宜家d小朋友真係好叻

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    亦都證明 YouTube 個網站簡單易用啫。

    回覆刪除
  7. Jayson真好學~

    米b而家都重係識個'B'字~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    識得自己個名咪得囉!哈哈哈…
    咁我哋咁大塊板喺佢面前,佢都係玩得多咪識囉。

    回覆刪除
  9. Wait, isn't that Dutch? Even though it sounds similar, it's not German ;-)

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    OH! You're right! It's Dutch, not German. I just read from link he visited, and somehow thought it's German. HA!

    回覆刪除
  11. QQ 媽咪上午8:00

    Jayson 同Bertin 應該有計傾wor﹐大家都情傾Alphabets! Bertin 同樣成日睇YouTube﹐自己選歌。我見佢從YouTube 學會好多英文生字與Phonics﹐都會同意佢限時內睇下﹐好過睇無聊卡通片既。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    有限時咁睇都好嘅,因為真係有野學。
    係自己屋企,佢唔會話要睇電腦嗰喎。可能喺公公屋企唔夠野玩啦。

    回覆刪除