2011年3月22日

生日快樂

今年嘅生日,可謂百感交雜。喺 面書 上面,收到超多嘅祝賀。以往從未試過,就連中學嘅老師都有留言!究竟係越來越多人用 面書,定係我今年嘅人緣好咗?呢個係一個謎… 但無論如何,都好感激大家對我嘅祝福。雖然我今晚無中到金多寶,但亦都無人中,所以希望在後天!


而今日返工,啲野仍然係煩到嘔,勞氣到嘔。但正如大哥同我所講,既然係我控制範圍之外,既來之,則安之。問題核心嘅外圍,亦即係核心嘅內圍。所以諗得多都無謂。唉…

跟兄弟同屋企人食飯慶祝,真係開心到呢… 食咗三餐自助餐… 睇怕要買過啲褲…

最後,再一次借呢個機會,祝同我同月同日生日嘅好姐姐:白雪,生日快樂。祝佢學業進步,身體健康,心想事成。恭喜… 恭喜…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 嘩我係第一個!!(睇我幾跟貼你既動向!!!)

    hahahaa
    生日快樂呀!!!!!

    祝你身體健康!!!笑口常開、工作順利!!!!!!!!(我趕住食飯,所以係咁"e"打住幾句真心話先)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    有冇咁快手呀妳!哈哈哈…
    多謝晒!!!

    回覆刪除
  3. 生日快樂!身體健康!

    嚟緊會順風順水,因為你巳經過咗個山頂啦,卡卡卡卡卡卡!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩山頂?!

    回覆刪除
  5. 正所謂船到橋頭自然直... 無須想太多啦... 又大(read: 老)一年喇... 祝我地退休大計後日可實行... 生日快樂!!! Yeah!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    必定中!!!

    回覆刪除
  7. 朗B媽上午8:00

    祝生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    承妳貴言。多謝!多謝!

    回覆刪除
  9. 生日快樂!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  11. 生日快樂~ 祝你身體健康!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝晒!

    回覆刪除
  13. 生日快樂!
    煩唔緊要,最重要有健康的身體去處理呢d麻煩野!

    回覆刪除
  14. 祝你生日快樂! 盡早搞得掂d頭痕野!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!小啲麻煩野,我已經心滿意足,健康自然來㗎啦。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除