2011年3月30日

生日飯@Angelini

今年生日嘅正日,因為要返屋企食飯,所以 Jayson 媽提早帶我出街食飯慶祝。
Angelini
地址:尖沙咀麼地道64號九龍香格里拉大酒店閣樓
電話:2733 8750
「爸爸,您睇下嗰邊!」


表情交足戲,其實搵我笨,冇野睇㗎… 俾佢笑死。

$258 嘅半自助式午餐,包括自助頭盤、甜品及咖啡,及一款主菜。我好鐘意食自助午餐,因為午餐時段嘅戰鬥力高。而且之後有大把時間休息,晚餐都可以慳埋。真係抵上加抵!Jayson 一嚟到,就除鞋除襪坐喺到食麵包條。好彩我哋坐喺角落,唔係就真係失禮人。


每人有一碗餐湯。今日係番茄湯,濃濃嘅番茄味,諗起都仲會流口水。


Jayson 冇俾錢。但黐我哋食咗啲麵包同芝士。


我唔知點解佢咁鐘意食芝士。咁大舊 Parmesan Cheese,就咁就冇咗。

「Jayson,您唔覺得鹹嘅咩?!」


大人就當然食大人嘅野。呢到有好多唔同類型嘅前菜及風乾肉。意式前菜款式多,新奇又好味。食完都飽飽地。不過啲風乾肉普通。鹹得嚟唔夠香。


主菜方面,Jayson 媽食鱸魚。煎得好香,夠鹹好好味。薯蓉亦都好香滑,令到佢食得好開心。


而我就聽 Jayson 媽介紹,食天使麵。食落口彈牙得嚟唔似新鮮貨色。原來呢到係用稱得上「意大利麵王」 Spinosi 嘅意粉。呢隻牌子嘅意粉除咗用特選嘅麵粉(由小麥比較硬嘅中心部份做出嚟嘅麵粉)之外,仲落咗好多蛋。不過意粉汁蓋過咗啲蛋味,我食唔出。麵條比粗糙,所以非常上「上汁」。我個人比較喜歡滑嘅野(例如布丁、Jayson 塊面等),不過呢個都粗得有道理。配上魷魚粒茄汁,超滿足。


「爸爸,我影您呀。」


甜品方面,唔算好特別。Napoleon 同 Tiramisu 都好味。但舊 Cannoli 就接近難食喇。


飲埋杯咖啡落肚,就真係完美的一餐。好開心…




~ Lindberg

12 則留言:

  1. 個鱸魚好吸引!睇jayson表情,有品質保証~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    個樣夠晒誇呢?哈哈…

    回覆刪除
  3. Jayson食芝士個樣使唔使食得咁enjoy... 哈哈~~~
    竟然有樣係接近難食... 不過個樣唔差, 睇唔出...
    jayson著得好官仔骨骨, 真係令仔~
    題外話, 我覺得咁細既細路仔去食野除鞋比較好, 因為好經常唔夠高踩上櫈, 著住鞋就會整污糟人地張櫈, 兼之後其他人唔知坐左就整污漕埋人地, 我反而覺到d唔除鞋就踩上櫈既細路更加失禮, 無公德... 6_6 當然到佢大d or夠高唔會踩上櫈時, 就更係唔好除鞋喇...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    但 Jayson 好衰㗎。佢唔係驚整污糟人地張櫈,而只係覺得唔耐煩,唔舒服。所以先要除鞋!

    回覆刪除
  5. 除鞋都ok..但洗唔洗除埋襪咁鬼free..hoho..真係好笑.其實佢咁鬼靈精, 你每日放工就算點累見到佢一定好開心.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢真係要除㗎!搞到我懷疑佢有香港腳!哈哈…
    佢好大脾氣㗎。乖嘅時候都幾冧得下人嘅…

    回覆刪除
  7. 米b食飯都成日除鞋架! 不過我地去慣草根食堂, 所以由得佢~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    大家都非常「野性」呀。哈哈哈…

    回覆刪除
  9. d pasta同魚望落好正, 你地咁識食, 好嘆好羨慕呀~~~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    個意粉真係唔錯。Jayson 媽介紹得好。

    回覆刪除
  11. mag (馬姬)上午8:00

    你真係要多謝老婆介紹你食好野啦! 哈哈哈哈...
    jayson個樣超搞笑! 話時話... 我有d覺得佢大個可以做演員喎~ hahahaha....

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢都真係幾多表情。可以的話,我想佢去參加啲話劇團,不過係想佢學會表達自己,唔怕跟人相處啫。

    回覆刪除