2011年3月7日

第一次行山:樹木研習徑

鰂魚涌的後山,經常看見很多行山人士出入。這裡連接著大潭郊野公園、金督馳馬徑及樹木研習徑等,可以行到很遠很遠的地方。以前曾經試過由寶馬山,甚至大譚那裡行回來。但每次行山,都有「死」的覺悟,因為我很容易暈。幾乎每一次,我都會見到「星星」,然後便倒在地上。唉…

所以居住在鰂魚涌十多年,都沒有行過後山。

上個星期,學校有一份功課,需要搜集一些樹葉和草,於是我便提議到後山一行。我跟 Jayson 媽說,如果有甚麼勢色不對(例如 Jayson 不願意行,或我又暈倒),我們便立刻打道回府。帶一些水和乾糧,應該沒有問題。吃了一頓豐富的早餐之後,我們便出發!(但那時已經差不多下午一時了…)


我們屋苑的入口旁邊,便有一條路去郊野公園。行了一會,便到郊野公園的入口。


Jayson 對這裡的環境很有興趣。除了有很多人放狗之外,近距離觀看山林的景色,對他是十分新鮮。上落的梯級,迂回的斜路,也是很有趣的東西。怎麼行也不覺得疲倦。


鳥語花香,溪澗流水,都是一些書本或電視上接觸不到的東西。


Jayson 看到地圖時,又把它當成迷宮,用樹枝走了一次又一次(再一次又一次…然後又…)。


但即使看了地圖,我們還是走錯路。當我們行到半路中途,遇到一個分岔路。一邊到我們想去的柏架山道,另一邊是去大風坳。看地圖,應該行大風坳那邊。但最後,還是選擇去柏架山道那邊。行了十五分鐘,見不太像樣,問了其他行山人士之後,才知道行錯路!

回到分岔路,我們問 Jayson 要不要繼續行。之為剛剛一段比較辛苦的路段,會令他放棄繼續向前行,但他竟然還很興奮。於是我們便照原先的路線,繼續向前行。最終,應該會從屋企的另一面落山。

幸好這有不少涼亭,可以休息一下。 我們也坐下來,補充一些體力。


行了大約半小時的冤枉路,終於行對了。見到抗戰時造的「大爐灶」。


「嗱,下面就放木頭,上面就放鑊煮野食。我要煮咗 Jayson 豬食呀!」

「唔係呀!我唔係豬!我係蛇!」


不知道是甚麼原因,Jayson 由細到大,都堅稱自己是蛇(我是朱古力)。

「大爐灶」這個地方,玩捉迷藏也不錯。忽然間,Jayson 拿起之前拾起的樹枝,在沙地上寫起「ABC」來。


對自己的書法很滿意的樣子。畫完又畫,擾攘了很久才肯離去。


這條「樹木研習徑」有很多介紹樹木的指示牌。令行山更有樂趣。


小魚和松鼠,只要細心去找也會看到。野貓和寵物狗,更多不勝數。


行了三小時,終於完成這次「壯舉」。除了收隻到一些不同的樹葉和草,Jayson 由頭行到尾,我亦沒有暈倒。去到近山腳的時候,Jayson 終於筋疲力盡。我抱起他,行進了大家樂,然後享用一頓豐富的茶餐去獎勵自己…。呵呵呵…




~ Lindberg

19 則留言:

  1. 會暈咁大鑊?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    啲血唔多夠呱…

    回覆刪除
  3. Ken さん上午8:00

    好少細路鍾意蛇,jayson仲要話自己係蛇. :0 咁佢見到真蛇驚唔驚?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢喺動物園見過蛇,但冇乜特別反應。我曾經懷疑過佢係 Harry Potter。哈!
    不過有次更大鑊。佢喺小巴到話自己係三種動物,我問佢邊三種,佢答:「蛇、貓、狗」。死未?!

    回覆刪除
  5. MaG (馬姬)上午8:00

    jayson真係好勁! 唔駛抱, 自己行, 好多小朋友都做唔到呀!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    今次證實咗體力上,佢哋應該應付得到。只差在自己願唔願意行囉。

    回覆刪除
  7. 嘩...節瓜俠都好叻, 自己行晒全程無叫你抱呀?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇呀。所以我哋都好欣慰。係最後行到山腳,先叫救命。不過當時抱都冇所謂,因為行兩步已經係大家樂。呵呵…

    回覆刪除
  9. 見到你地行得咁開心,我妒忌!!!!(因為我忙到連出街行下既時間都冇!)

    不過話時話,西貢都幾好行架D山,比個網你睇下:http://www.oasistrek.com/index.php
    不過唔知岩唔岩JAYSON仔行~不過,卡卡卡,三個鐘都唔洗你地夫婦抱,佢實得既!!!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都最後一年喇,加油呀!之後歡迎嚟搵我哋一齊行。

    回覆刪除
  11. jayson好叻wor, 成程自己行, 如果要抱真係會手斷架~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲會跌落山!

    回覆刪除
  13. Ken さん上午8:00

    係一本小朋友唔適合睇o既刊物......

    回覆刪除
  14. Ken さん上午8:00

    Ken さん :

    "蛇貓狗"係一本小朋友唔適合睇o既刊物......

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    我要都奠重聲明,我冇教過佢!

    回覆刪除
  16. 露露仁秉上午8:00

    When I was in high school, I used to go hiking a lot! 柏架山 is a very nice trail. Usually, we started from the foot hill and went to the gate of the observatory and returned back to the foot hill! What a good "old" days!

    I love those flowers grow in 抗戰時造的「大爐灶」. Is it called 剌海棠?

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    我以前學校成日都要跑呢咗山。諗起都有想死嘅感覺。
    鬼知嗰啲花叫乜咩!哈哈…

    回覆刪除
  18. Lindberg :
    我以前學校成日都要跑呢咗山。諗起都有想死嘅感覺。

    鬼知嗰啲花叫乜咩!哈哈…


    證明你「老當益壯」!! sim......

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩呀?!

    回覆刪除