2011年3月2日

節瓜遊假日農莊(二)

在假日農莊,最有趣的,莫過於餵飼小動物。這裡的 兔、葵鼠、牛、山羊、魚等,都可以買不同飼料餵飼。


玩了一個早上,是時候吃午餐了!這裡為我們準備了簡單而又豐富的午餐。


除了以上食物之外,我還買了 $4 一個的新鮮菠蘿包。麵包是之前 Jayson 玩的麵團,加上一塊「菠蘿」脆面。熱辣辣的麵包,鬆軟好味。


用來加餸的,還有 Jayson 的烏龜麵包。雖然是硬了一點,但 Jayson 也吃得津津樂道。


這裡煲水也很有風味。用來沖薄荷奶茶(奶茶加幾塊薄荷葉),$12 一杯。價錢一點都不便宜,幸好味道還不錯。


但 Jayson 只吃了一丁點。三文治中的火腿,粟米,和半條獅子狗卷。亦都因為不願吃東西,落地扭計發脾氣。這也很難怪的,因為真的太多東西玩,很難要他坐定定。唉…


之後扭計的人走子去玩沙。媽媽要跟他玩遊樂設施也不願意。埋頭苦幹地去練他的「鐵沙掌」。


幸好,最後 Jayson 都願意跟我們去玩,否則便浪費這裡的特別設施了。先來「阿拉飛氈」,因為夠高又夠滑(有打蠟,保養得很好),我和 Jayson 玩的時候,我自己也嚇了一嚇。


第二個是「激波船」。有點像海洋公園的「激流旅程」。船會兩邊搖擺,看上去,大人比小朋友還要心驚膽顫。Jayson 敢坐上去,令我們也有一點意外。


「小吊籃」也很刺激。Jayson 玩得很開心。


「聰明車」$5 可以玩 10 分鐘。


但它並沒有想象中聰明。道理上,應該搖擺軚盤,車子便會向前走。但要控制起上來,不是很多小朋友能夠做得到。到最後,大家都是用腳去櫂。


臨走之前,我到「自轉棉花糖」買了 Jayson 第一個綿花糖。


假日農莊地方不算很大,每樣展品都很小規模,讓人有點美中不足的感覺。但可以在這個環境下,讓小朋友接觸到這麼多東西,確實是一個假日的好去處。不過要自己一家人去,就會有點困難。如果有機會參加學校或團體的活動到這裡,真的值得一去。






~ Lindberg

16 則留言:

  1. 講中我心聲, 望落去就好好玩, 但要自己去既話而我地又無車既話....我地住到咁遠真係好頭痛
    唯有期望學校有得去啦~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋嗰日都見有人自己去。要行十五分鐘左右囉。不過都要一大班人去先至好玩。

    回覆刪除
  3. MaG (馬姬)上午8:00

    哈哈哈哈... 我想問下... jayson嘅「鐵沙掌」練到第幾重呀?!
    係呢... jayson玩果個「激波船」真係唔驚呀? 我見條梯好似都幾長架喎!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果妳選擇睇高清片,妳可以睇到佢個驚樣。哈!但落船已經好開心。可能因為有好多人壯膽,所以開心多過驚囉。

    回覆刪除
  5. 想問下自己入去得唔得架?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    得㗎。要預約囉,仲可以玩燒野食添。妳可以上佢個網睇下。不過要人多先好玩,尤其是啲遊戲設施。小貓三兩隻會唔敢玩!

    回覆刪除
  7. 咦無玩個超高搖搖板呀?

    回覆刪除
  8. 個激波船真係好快咁••••睇見到好想去呢度玩

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為有人掛住「插沙」,所以冇時間玩…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果親眼睇到,覺得仲激添呀!

    回覆刪除
  11. seems good wor!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得好識合幼稚園生㗎。

    回覆刪除
  13. 露露仁秉上午8:00

    你哋戰隊可有考慮吓,約埋成隊戰隊去鯉魚門渡假村玩一日 或者 camping for a weekend
    上網睇吓啦! 真係好抵玩㗎! 趁住夏天未到,快啲上網預訂去玩吓

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    嗰啲應該等佢哋大個啲先呀嘛?渡假村啲野都未啱玩。

    回覆刪除
  15. Lindberg :
    嗰啲應該等佢哋大個啲先呀嘛?渡假村啲野都未啱玩。


    it's good for 3 years old +

    Last time, me and my friends with their 3 years old son went there, we had lots of fun; especially it's on weekdays, it wasn't much crowd!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    係咩?等我以為淨係得射箭嗰啲添…

    回覆刪除