2011年3月24日

3DS 帶來的健康生活

自從買咗 3DS 之後,我覺得身體好咗。因為…


3DS 為咗鼓勵玩家隨時帶機喺身,所以佢內置咗一個「萬步計」。每行一百步,就會有一個金幣(每日最多十個)。有啲遊戲,需要用呢啲金幣去買野,先至有野玩。唔行,就乜都無。因此,我依家每朝都行路返公司。由 Jayson 學校行返去,大約需要行十五至二十分鐘,二千幾步。真係可以話超額完成(每日行一千步就夠)。但當做下運動,都算唔錯。好多時,都可以行上一萬步。都咪話唔攰㗎。

另一方面,3DS 仲有一個好邪惡嘅功能:StreetPass。因為有佢,就更加需要隨身帶住部 3DS。正如 Wii 一樣,3DS 都可以整自己嗰樣嘅 Mii。Mii 可以開放俾身邊嘅 3DS 自動下載。亦即係話,如果兩部「陌生」嘅 3DS 相遇(只要大約30米範圍內),對方嘅 Mii 就會自動下載落自己部機入面。喺遊戲上,StreetPass 可以有廣泛嘅應用,例如放「任天狗」,就可以同其他人啲狗仔玩。而跟機都已經有一個遊戲,叫做 StreetPass Mii Plaza。就因為呢個遊戲,我需要攞住部機,喺人流高嘅地方遊蕩,希望可以「收集」到其他人嘅 Mii,去繼續玩呢個遊戲。老麥、188 等都係理想嘅「勾搭」地方。好快,我就有一隊軍隊同我殺落去個 dungeon 㗎啦!!嘩哈哈哈… 呵呵呵呵…



~ Lindberg

23 則留言:

  1. 有得玩又有得當做運動, 最方便係隨手都帶得, 又真係幾抵玩wor, 不過你有咁多時間咩?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實都冇時間玩。都係擺多… 嘻嘻…

    回覆刪除
  3. 我平日最少都行3kg路, 交部機俾我, 你咪唔使咁辛苦囉, jayson契爺要唔要我幫手? 交埋俾我, 大把貨。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢要呀!佢諗住俾錢啲阿婆,幫佢去啲地鐵站到行。妳問佢啦!哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 3km... 唔係3kg...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    3km 都幾好喎。

    回覆刪除
  7. hohoho..這些都係你既藉口la...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩啫。人哋真係咁玩㗎嘛。嘻嘻…

    回覆刪除
  9. lindberg兄,你另一伴玩吾玩?^^

    呢件玩具play幾長?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    暫時冇乜遊戲,所以佢仍抱觀望態度。希望我唔好三日香… 哈哈哈哈…

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    佢要呀!佢諗住俾錢啲阿婆,幫佢去啲地鐵站到行。妳問佢啦!哈哈哈…




    生意黎架!!! 請個阿禪企係灣仔地鐵站... 渦地收D返工族100蚊一個月... 幫佢D收Mii... :P

    回覆刪除
  12. Koko :

    我平日最少都行3kg路, 交部機俾我, 你咪唔使咁辛苦囉, jayson契爺要唔要我幫手? 交埋俾我, 大把貨。



    渦唔駛啦... 契仔老豆弱D你幫佢啦...

    回覆刪除
  13. 我都可以幫你行喎!

    最多lunch hour去老麥食野!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果我係佢,我會攞咗你部機去賣囉!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩弱啲?!我依家不知幾好腳骨力!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈… 但我發現好似再釣唔到新人啦。

    回覆刪除
  17. Can't wait to check it out when I'm back!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    Sure. See if you get dizzy watching it. HA!

    回覆刪除
  19. Lindberg :

    哈哈哈… 但我發現好似再釣唔到新人啦。



    咁你地應該交俾我去行下去其他區釣d新人喇。

    回覆刪除
  20. Ken さん上午8:00

    Street Pass 確係邪惡!不過暫時3DS機主壓倒性係男生,好難擦到女仔。
    BTW, 擦到d女仔個樣都ok, 真人有幾似真係唔知。可惜老任志不在此,否則3DS可發展成另類社交網絡!

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    擦到靚女?!下次俾我睇下!
    係呢,應該可以俾人聯絡下先得嘛。

    回覆刪除
  22. mag (馬姬)上午8:00

    好想買! 好想買! 好想買呀!!!!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    買美版啦。我哋日版玩唔到英文遊戲。大鑊…

    回覆刪除