2011年3月29日

父子的對話

有一天下午接 Jayson 放學的時候,他扭計要我抱。我跟他角力,兩人拖拖拉拉的以「龜速」行到婆婆家附近,最後因為時間無多,我終於只好放棄。我跟他說:「嗱,我依家抱您都得,但因為您咁慢,搞到我一陣我冇得陪您玩㗎啦。」

之後,他便開始哭。去到婆婆家也繼續哭。換衫,洗手也一直喊。過了很久,才願意收聲,跟我一起吃午飯。有「麥當勞薯條」吃的午餐也這麼費勁,可還是第一次。

晚上,我去婆婆家接 Jayson。我跟他說:「Jayson,您今日晏晝好扭計喎。」

「爸爸一返工,我就喊㗎啦。」他回答說。聽得我也不禁眼紅紅。

「傻豬,爸爸要返工賺錢㗎嘛。唔賺錢,我哋邊到有得食,邊到有屋住,您邊到有書讀返學校玩啫。」

「…」

「但即使爸爸有好多錢(中咗六合彩),爸爸都會繼續做野㗎。做人先有人生目標,先有貢獻同意義㗎嘛。」

「…」

「貢獻即係呢…即係呢…」見他一臉茫然,我便接著說:「都係遲啲先同您解釋啦。爸爸媽媽雖然都要返工賺錢。但我哋都好錫您㗎!」

「…」

「Jayson,您知唔知爸爸最鐘意咩呀?」

「爸爸最鐘意返工。」

「(天啊… 爸爸最討厭返工呀!)唔係呀!爸爸返工係為咗賺錢。最鐘意嗰個係您呀!媽媽最鐘意嗰個都係您呀(我頗肯定那個不是我…)!知唔知?」

「知。」

「咁以後仲扭唔扭計?可唔可以自己行?」

「唔扭計。」

「大個仔啦,可唔可以自己行?」

「嗯。」

「錫啖先!」

雖然跟他理論是非常要命,但看著他漸漸地變得懂事,心中也很欣慰。


以上是 Jayson 畫筆下的爸爸。



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 朗B媽上午8:00

    哈哈!你幅畫像似Julie多d.

    以後同佢o既對話會越來越有意思,佢會越來越懂事。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    似姐姐咩?!如果佢肯聽,都有意思嘅。成人都激死人!

    回覆刪除
  3. 哈哈幅畫超爆笑... :)

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我懷疑個頭係老師畫嘅。

    回覆刪除
  5. 點解佢晝到你.........好似係度奸笑既魔鬼仔咁..好笑.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我淨係諗緊點解個身咁短咋!哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 嘩!!! 水墨畫來架!? 好正丫!!! 其實都畫得唔錯喎, 好有亞虫d畫既味道! 我相信jayson都好似亞虫咁明白唔少人生哲學。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    農曆新年啲習作嚟㗎。

    回覆刪除
  9. 畫得幾好呀~
    其實佢地都聽得明,道理不妨講多幾次比佢地聽.
    爸爸最鍾意返工...lin兄你要檢討下喎...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋都會㗎。我會同 Jayson 媽講一次,然後叫佢跟 Jayson 補充多一次。重複落藥。哈哈…
    妳試下日日接 米B 放學食晏,然後走去返工呀!睇下佢點話妳呀啦。唉…

    回覆刪除
  11. 爸爸最鐘意返工...卡卡卡卡卡!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    嗰一刻,我有啲想喊出嚟。嗚嗚…

    回覆刪除
  13. 其實我又覺得鐘意返工都無咩問題丫...好過jayson覺得爸爸唔鐘意返工...我覺得...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都要佢明白返工為啲乜嘅。

    回覆刪除
  15. mag (馬姬)上午8:00

    比d時間啦~ 佢遲d就明架喇~ 好彩jayson唔係話baba最鍾意打機咋~ 哇哈哈哈哈~~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我好少打機㗎!妳估我係契爺咩?哈…

    回覆刪除