2011年3月16日

雜感

近排四周都好靜。餐廳都明顯靜咗落嚟。除咗啲父母要趕住去買奶粉,股市大瀉、躲避輻射雨等,我相信大家都無乜心情出街玩。寫好咗一半關於啲開心事情嘅網誌,都冇能力完成落去。唉…

每日望住電視報導日本嘅情況,就好似睇住一個好乖嘅小朋友,俾人欺負一樣,而自己就愛莫能助。心入面好難受,但仍慶幸見到人性美好嘅一面。我相信呢啲品格,唔係話學就學得到,反省就立即會有進步。係需要長時間,一代又一代,建立出嚟嘅價值觀。

希望災難會早日過去,日本可以盡早回復昔日嘅面貌。

唉…

尋日,Jayson 契爺同我用咗另一個方法,去支持日本…嘅經濟。


我賣咗舊嗰部白色 NDSL,換咗部黑色嘅 3DS。可惜 3DS 冇白色,否則,我就可以神不知鬼不覺,來一招偷龍轉鳳。

其實我哋嘅做法都唔係冇道理㗎。買多啲日貨,應該係最理性同直接嘅幫助。好一句:助己助人,如果諗真啲,就知道我無亂講。

而正當欣賞人哋嘅人格之際,老豆剛剛打電話俾我。佢話收到個電話,內容類似:

「你朋友欠我哋錢,你做咗佢擔保,咁你幫佢還。二十八萬!」

「邊個朋友呀?」

「邊個朋友你自己唔知?!依家佢喺我哋到,你想點還?!過數定見面俾?!」

「我幾時有擔保過邊個呀?!」

「咩冇呀!你講你個手提電話同地址嚟。」

「你打電話俾我,你唔知我幾號電話?!」

收線之後,就冇再打過嚟喇。天啊!中國人啲傳統美德去咗邊呀?!



~ Lindberg

6 則留言:

  1. 我都好佩服日本人既品格...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    雖然佢哋都有作奸犯科嘅人,但喺啲咁嘅環境之下,所有人都可以咁乖,真係好令人感動。

    回覆刪除
  3. 希望快d解決核危機,真係擔心C!
    大陸人...都係唔好提啦...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    但我有另一個睇法,如果真係面對啲咁大鑊嘅事情,中國人都會攞啲人性出嚟嘅… 呱…

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除