2007年12月10日

一機兩制

今日好黑仔。一返到公司見部電腦怪怪地,於是就 reboot 一次。一 reboot 就見到個藍色畫面,識電腦嘅人都知呢個叫做「Blue Screen of Death」,故名思意…死機!

開頭以為隻硬碟死咗,忍痛重新裝過個 Windows。原本都得得地,但係後尾先發現死底版。於是打電話俾郭生問一問,答案係無藥可救。

無電腦用,都唔知坐係到做乜好。曾經諗過攞張紙出嚟寫個 database 嘅 schema,但係呢啲野都係諗下好啦。我同郭生都覺得咁嘅情況下應該返屋企休息。而最後我真係返咗屋企,不過係攞部 Macbook 返公司用。

其實我大部份時間都係用電郵同 Excel,所以用 Mac 或 PC 都無乜關系。但係問題就在我要用 Microsoft Access 同個 PC 嘅會計程式,無 PC 又唔得。好彩我有 Parallels!Parallels 係可以俾你係 Mac OS 入面開個 Windows 出嚟。而我公司枱頭有個22吋螢光幕,正好用嚟做 Macbook 嘅第二螢光幕。第一螢光幕做 Mac OS,第二螢光幕做 Windows。速度都算可以接受,好似仲好過我以前部 PC!型呀!

聽日擺位擺好啲,插隻 keyboard 同 mouse 落部 Macbook,咁就真係一機兩制,一部機當兩部機用啦。哈哈哈!(可惜我只得兩隻手…)





~ Lindberg

4 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    Macbook 幾靚仔喎 !

    回覆刪除
  2. Small Water上午8:00

    咿, 我看到有個美女Wallpaper wor? ^_^

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    Macbook 幾靚仔喎 !


    當然啦!唔係我點會買呀!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    咿, 我看到有個美女Wallpaper wor? ^_^


    俾妳留意到添。我真係鐘意佢啲相。

    回覆刪除