2007年12月16日

陪媽媽覆診

昨天跟 Jayson 陪媽媽到大夫裡去覆診。想帶 Jayson 去見大夫,是因為是大夫抱這個健康小寶寶給我們,所以很想給他們見一見面。


最近 Jayson 不知不覺「染上」了吃奶咀的習慣。起初我們用奶咀,是想控制他進餐的時間。但發現他很喜歡吃奶咀。媽媽更笑說有點像吸毒的感覺。在的上很用力地吸,吸到面仔都有個印。哈!


媽媽檢查一切正常。Jayson 還跟大夫來了一張合照。

之後到茶樓飲茶。其實大人自己食飯是小,找地方開奶給 Jayson 吃是大!


吃飽飯就去了 Mothercare 買衫仔給 Jayson。雖然朋友已經送了很多,但始終還差少少。試過有幾次 Jayson 開「大」太過大(食母乳關系),弄到漏出片片外。差點無衫換!

回家時經過聖誕樹。原本想跟 Jayson 影幾張相,但很大風,而且他睡到不醒人事,所以算了吧…



~ Lindberg

8 則留言:

  1. 唔知點解睇親jayson D相,都覺得佢張張都唔同樣,好似幾個唔同既人....

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    唔知點解睇親jayson D相,都覺得佢張張都唔同樣,好似幾個唔同既人....


    其實我一次過生咗好多個…?
    有時佢放鬆啲咪包包面囉。精神啲咪俾個可愛樣妳睇囉。不過細路仔真係大得好快,日日都唔同。哈!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    我剛去睇我的小姪兒, 好多頭髮,好可愛呀 ! 三個幾月就識得坐呀 !

    我想jayson 好快識坐了 !

    回覆刪除
  4. 哈哈。第二張相佢訓覺覺豬既時候...佢個嘴仲有個奶嘴印架~~~~好可愛啊~

    回覆刪除
  5. 部新相機好唔好用呀? :p

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    我剛去睇我的小姪兒, 好多頭髮,好可愛呀 ! 三個幾月就識得坐呀 !

    我想jayson 好快識坐了 !


    唔知呢。佢都幾重,唔知夠唔夠力…

    回覆刪除
  7. Lindberg上午8:00

    Cloris :

    哈哈。第二張相佢訓覺覺豬既時候...佢個嘴仲有個奶嘴印架~~~~好可愛啊~


    係呀… 我覺得都幾爆笑…

    回覆刪除
  8. Lindberg上午8:00

    ronnie :

    部新相機好唔好用呀? :p


    影出嚟唔錯,不過唔易用。嘻…

    回覆刪除