2007年12月29日

對唔住呀,阿威!

今日一早帶阿威去愛護動物協會打預防針。見好似好耐無俾啲時間阿威同阿妹,雖然阿威唔鐘意出街,都算係兩仔爺活動。我唔會大細超,淨係錫 Jayson 嘅!而且,打預防針都係為阿威好之嘛。點知…

準時去到愛護動物協會。好多人…應該話好多狗。小貓真係得一兩隻。阿威好細膽,好驚驚…


得咗大概半個鐘,終於到我地。姑娘問我攞針卡,佢一睇就話:「先生,二月先打喎,唔可以提早打。」乜阿威唔係逢十二月打針咩?!

後尾威媽先同我講番,舊年我掛住玩 JA,到二月先有時間同阿威去打針。所以變咗二月。

對唔住呀,阿威!無啦啦要你出街嚇餐矇。係我唔啱啦!我冇心㗎!你今晚唔好唔幫我暖被窩呀!

「你梗係冇心啦!冇心肝呀嘛!」阿威話。



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 我宜家先知貓貓識幫人會被窩///

    呀~~我宜家都想呀=D

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Cloris :

    我宜家先知貓貓識幫人會被窩///

    呀~~我宜家都想呀=D


    Err…… 其實十次有九次都係我幫佢暖…

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    阿威:Lindbergh爸~ 你真係靠害啊!! 嚇到我差d賴尿~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    阿威:Lindbergh爸~ 你真係靠害啊!! 嚇到我差d賴尿~


    話時話,阿威又好叻唔會賴尿。阿妹就… 個袋仲有上次佢賴完陣味。激死!

    回覆刪除
  5. siuwingwing上午8:00

    咁你要好好寫係日曆嘛 !

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    siuwingwing :

    咁你要好好寫係日曆嘛 !


    我睇都要啦。冇乜記性。嘻…

    回覆刪除
  7. 好彩你唔係帶咗阿威去打肺炎鏈球菌針

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    好彩你唔係帶咗阿威去打肺炎鏈球菌針


    我又無咁大矇!哈哈哈!

    回覆刪除
  9. maysheep上午8:00

    阿威,爸爸咁無良心,你唔好同佢訓囉,同jayson仔訓住先囉~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    maysheep :

    阿威,爸爸咁無良心,你唔好同佢訓囉,同jayson仔訓住先囉~


    Jayson 成日喊,阿威先唔同佢瞓呀!

    回覆刪除