2007年12月29日

我的冬天記憶

wingwing 嘅 tag 呀!

玩法:到 http://green.sina.com.hk/game 選擇十項冬天回憶。
完成後,將Blog Part 放在文章或Sidebar。
到這裡,將那十項回憶的文字放到 Blog 中,再加上自己感受。

個遊戲入面都有好多選擇,以下10個就係我最喜愛的冬天記憶:

1) 熱維他奶
咁多樣野,第一眼就睇到支維他奶。以前讀書,最鐘意小息跑去小食部,買支熱維他奶同埋一包乾到哽死人嘅炒米粉。

2) 羊腩煲
除咗羊腩煲,我仲諗起蛇羹。不過蛇羹係秋天… 但係蛇羹又明明係凍先想食喎…

3) 海豹
好耐之前去過美國嘅 Sea World。買咗一隻白色海豹仔公仔,個樣好傻。自始之後就好鐘意海豹。

4) 臘味飯
無冬天又何來臘味呢?以下採錄自《維基百科》:
「中國製作臘味的歷史已有兩千多年之久。自古以來,農曆12月就被稱爲"臘月",而這個月份天氣寒冷,肉類不易變質且蚊蟲不多,適合製作臘味,有人認爲臘味之"臘"即來源於此。中國人還喜歡準備臘味過年。」
不過淨臘味飯我就麻麻地,如果係臘味糯米飯就唔同!

5) 冷手套
細個好想有對手套。但係我以前手汗好勁,戴手套會搞到手套濕晒。唔戴仲大鑊,變成雪條手。真係慘痛嘅回憶。

6) 冬天呵氣
以前覺得好得意。仲會同同學仔鬥呵得勁。不過如果無擦牙就唔好玩。哈!

7) 棉被
冬天加一張棉被,人類都要冬眠啦。好想瞓呀…

8) 棉納
記得小學時期,見到有幾個同學因為「怕凍」,所以家長幫佢地申請著棉納返學。而我正是人有我有嘅人,所以好想好想要件棉納。不過記憶之中,奸計好似得唔到呈。要過咗好耐之後先得到我第一件棉納。好暖呀…

9) 孝子
除咗《臥冰求鯉》嘅王祥,我更鐘意《扇枕温衾》嘅黃香。因為我屋企都有個會温衾嘅黃香,就係阿威。冬天暖被窩,冇阿威又點得呢?

10) 虧佬褲
虧佬褲咁耐好似真係好細個嗰時先著過一兩次。雖然依家唔覺自己唔虧得去邊,不過要著兩條褲都有一定嘅難度。而且一入到室內,又無可能除面褲,或者唔除面褲而除到虧佬褲,真係可以幾大鑊呀。



~ Lindberg

2 則留言:

  1. siuwingwing上午8:00

    謝謝你參與呀 !

    相信好多人都會選擇維他奶-- 冬天真係好好飲呀 !

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    siuwingwing :

    謝謝你參與呀 !

    相信好多人都會選擇維他奶-- 冬天真係好好飲呀 !


    不過自從畢業之後,都好耐冇飲過喇。

    回覆刪除