2007年12月20日

打針針後記:衰咗

如圖。唉…



~ Lindberg

12 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    少事, 不要比得太多藥呀 !

    回覆刪除
  2. bb仔其實唔多怕痛, 打完針轉個頭就冇事, 撞親頭都係隻眼'喵'下你先至喊. 我個女第一次打5合1都發燒, 不過第二日就已經好番..no worry!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    少事, 不要比得太多藥呀 !


    無計啦,燒都要食。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Joy :

    bb仔其實唔多怕痛, 打完針轉個頭就冇事, 撞親頭都係隻眼'喵'下你先至喊. 我個女第一次打5合1都發燒, 不過第二日就已經好番..no worry!


    依家好似好番啲啦!

    回覆刪除
  5. 我記得媽媽話bb仔打完針係好容易發燒~

    不過我就唔知點解///

    回覆刪除
  6. Small Water上午8:00

    Don't worry. He will get well soon.^_^

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Cloris :

    我記得媽媽話bb仔打完針係好容易發燒~

    不過我就唔知點解///


    因為身體入面有外來物,身體作出反應,發熱來增強免疫系統功能囉。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    Don't worry. He will get well soon.^_^


    Hope so. Thanks.

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    兒科醫生通常建議高燒先食, 食得多不是太好呀 !

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    兒科醫生通常建議高燒先食, 食得多不是太好呀 !


    我都係咁諗…

    回覆刪除
  11. 點解Jayson呢張相同上星期見又唔同左樣既?唔通一個星期又大個o左?

    放心啦﹐打完針發燒至多1-2天就無事喇。不過點解一次過打兩支針同食藥水呀?分開打唔系好D嗎?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    點解Jayson呢張相同上星期見又唔同左樣既?唔通一個星期又大個o左?

    放心啦﹐打完針發燒至多1-2天就無事喇。不過點解一次過打兩支針同食藥水呀?分開打唔系好D嗎?


    佢十九幾萬個樣啦。呃人憎到死。
    一次過打晒,要燒就燒晒佢啦。

    回覆刪除