2007年12月5日

家中吃住家菜

雖然話食「住家菜」,其實並非自己煮飯。跟排公司都幾忙,平日邊有時間去煮呀。講嘅係去銅鑼灣間「住家菜」買外賣返屋企食。
住家菜
地址 : 銅鑼灣謝斐道460-462號地下
電話 : 3105 0456

其實平時係銅鑼灣都幾鐘意嚟呢到食飯。午餐就仲抵,三十幾蚊有靚湯(可以添飲)、有誠意餸、白飯、同糖水。第一次食,差啲飽到嘔!

今晚無飯開,所以買外賣返屋企。晚市就貴啲。三餸一湯兩飯要$179。不過勝在好味、無味精、簡簡單單。


啲餸名好得意。唔知乜野甜甜卜卜蝦、麻麻雞,都幾好味。仲有個西蘭花班塊。好豐富呀!
阿仔,你都想整番啖呀?




~ Lindberg

7 則留言:

  1. Small Water上午8:00

    哈哈! 你米虾個仔, 過兩年吃曬你啲餸. ^_^

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    你真攪鬼, 睇住你無得食,嗚嗚.....

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    哈哈! 你米虾個仔, 過兩年吃曬你啲餸. ^_^


    我睇呢個大食仔唔洗兩年就會同我搶飯食。依家都已經會啦!阻住我地等我地無得食!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    你真攪鬼, 睇住你無得食,嗚嗚.....


    佢都玩得我多啦!

    回覆刪除
  5. haha

    你個仔瞪大了雙眼望住你----

    JASON 仔:「爸爸~獨食難肥呀!」XD

    回覆刪除
  6. 打錯左...係jayson{汗} = =

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    haha

    你個仔瞪大了雙眼望住你----

    JASON 仔:「爸爸~獨食難肥呀!」XD


    難肥好呀,我不知幾想減肥。嘩哈哈!

    回覆刪除